35 خیر تاکنون افزون بر160 میلیارد ریال برای توسعه ، تکمیل و تجهیز بیمارستان مهریز کمک کرده اند.
سید رسول محسن زاده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه 10 خیر با بیمارستان همکاری دارند، افزود: از مبلغ اهدایی پارسال ، 10 میلیارد ریال به همت یکی از نیکوکاران برای ساخت آزمایشگاه اختصاص یافت.
وی با اشاره به اینکه مهمترین فعالیت بیمارستان پیگیری طرح توسعه است، ادامه داد: این طرح با هشت هزار متر مربع زیربنا در چهار طبقه و با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است که تکمیل آن 190میلیارد ریال بودجه نیاز دارد.
این مسوول با اشاره به اینکه در اجرای طرح توسعه بیمارستان مهریز به 250 تختخوابی ارتقا می ‎‎یابد، اظهار کرد که طبقه اول آن شامل هشت اتاق عمل جراحی از جمله قلب، مغز و اعصاب و بلوک‌های سازمانی است که در صورت تکمیل طرح 600 نفر به تعداد کارکنان اضافه و به قطب سلامت و درمان منطقه تبدیل می شود.
محسن زاده با بیان اینکه حمایت خیران نقش مهمی در توسعه بیمارستان در بخش های مختلف، تامین رفاه ، سلامت مردم و شهروندان استان های همجوار دارد، ابراز امیدواری کرد که امسال همکاری افراد خیر بهتر از سال های گذشته ادامه داشته باشد.
فعالیت درمانی و بهداشتی بیمارستان یادشده از سال 1372 آغاز شد که شامل درمانگاه عمومی و تخصصی و بخش های زنان و زایمان ، جراحی ، اورژانس ، اطفال ، آزمایشگاه ، رادیولوژی ، دیالیز و چشم پزشکی است.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب یزد قرار دارد.
7541/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.