رمضان رستمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: طرح نظارت و بازرسی روپوش مدارس دراین استان با همکاری اداره کل آموزش وپرورش استان البرز تا مهرماه سال جاری ادامه دارد.
وی اضافه کرد: کیفیت پارچه و دوخت ، قیمت گذاری و ساماندهی پوشاک مدارس در سال تحصیلی جدید توسط کمیته ویژه نرخ گذاری انجام می شود و دریافت هرگونه وجه مازاد از خانواده دانش آموزان ممنوع است.
رستمی خاطرنشان کرد: این طرح در چند مرحله و با توجه به اقلام ضروری و مایحتاج عمومی در بازه های زمانی مختلف تدوین شده است.
وی یکی از اولویت های مرحله فعلی را نظارت مستمر بر تولید و عرضه لباس فرم مدارس اعلام داشت و افزود: طی سنوات اخیر نظارتی ویژه بر این موضوع داشته ایم و سعی بر این است لباس فرم با کیفیت و قیمت مناسب به مصرف کنندگان تحویل شود.
وی، گرانفروشی، فروش اجباری و فقدان کیفیت مناسب را از عمده تخلفات این حوزه برشمرد و افزود: بازرسان و کارشناسان در دو شیفت صبح و عصر در بازار حضور دارند و علاوه بر بازرسی های نوبه ای از واحدهای تولیدی، آمادگی رسیدگی سریع به شکایات مردمی هستیم.
مدیر بازرسی اصناف استان البرز از عموم مردم نیز خواست در مقابل خرید کالا یا اخذ خدمات از واحدهای صنفی، فاکتور فروش را هم حتماً مطالبه کرده و در صورت مشاهده و مواجهه با تخلفات صنفی، مراتب را با شماره تلفن های 5-32218154در میان گذاشته تا با فوریت رسیدگی شود.
2098/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.