روز گذشته با وجود حواشی زیاد همه بازارها، بورس توانست از مسیر نزولی فاصله بگیرد اما سبز پوشی بازار بیش از یک روز دوام نیاورد و امروز برخلاف روز گذشته که حقیقی ها خریداران عمده بازار بودند، هیجان فروش بر این بخش از بازار غالب بود و در همین حال، بیشتر شاهد خرید از سوی حقوقی های بازار بودیم. گویی همچنان نااطمینانی ها و ترس مالی بر احوال اقتصادی سهام داران خرد سایه دارد و امروز شاهد ریزش شاخص ها بودیم.

گروه اقتصاد و درآمد: با وجود محدودیت نوسان قیمت سهم ها برای سومین روز متوالی، شاخصهای بازار سهام امروز ریزش داشتند. وضعیت معاملات به گونه ای پیش رفت که 86 نماد صف خرید داشتند و 291 نماد با صف فروش مواجه بودند.

به گزارش جماران، روز گذشته با وجود حواشی زیاد همه بازارها، بورس توانست از مسیر نزولی فاصله بگیرد اما سبز پوشی بازار بیش از یک روز دوام نیاورد و امروز برخلاف روز گذشته که حقیقی ها خریداران عمده بازار بودند، هیجان فروش بر این بخش از بازار غالب بود و  در همین حال، بیشتر شاهد خرید از سوی حقوقی های بازار بودیم. گویی همچنان نااطمینانی ها و ترس مالی بر احوال اقتصادی سهام داران خرد سایه دارد و امروز شاهد ریزش شاخص ها بودیم.

شاخص کل بورس تهران امروز نسبت به روز قبل 0.23 درصد کاهش یافت و با افت 4هزار و 999 واحدی به سطح 220190836 واحد رسید. شاخص کل هم وزن بورس هم با کاهش 2 هزار و 833 واحدی مواجه بود.

امروز تنها لیدرهای گروه فلزات به صف خرید رسیدند و نمادهای «فملی» و «فولاد» بیشترین ورود پول حقیقی را داشتند.

نمادهای «فملی» و «فولاد» رشد در شاخص بازار ایجاد کردند و نمادهای «شستا»، «فارس»، «وبملت»، «وامید» و «شبندر» هم اثر منفی بر شاخص داشتند.

 
 
 
 
 
 
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.