به گزارش ایرنا، کارمندان ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان شهرضا روز پنجشنبه با حضور در امامزاده شاهرضا (ع) و قبور پاک شهدای این شهر، با نثار شاخه گل و فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
شرکت کنندگان در این مراسم معنوی به صورت هماهنگ مسیر فرمانداری شهرستان شهرضا تا گلزار شهدای این شهر واقع در امامزاده شاهرضا(ع) را پیاده روی کردند و سپس بر مزار 760 شهید گلگون کفن این شهرستان حاضر شدند.
فرماندار شهرستان شهرضا در این مراسم گفت: مردم باید از تصمیم و برنامه های دولتمردان آگاه باشند.
' علی اصغر رفیعی نژاد ' رعایت اصل قانونمداری، مردم داری، شفافیت، پاسخگویی، استفاده نکردن از موقعیت شغلی، تعهد و وفاداری به سازمان مربوطه و به کارگیری مهارت و تخصص را برای کارگزاران دولتی ضروری دانست.
وی تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگوی خوبی برای دولتمردان هستند و باید بتوانیم رهرو راه این شهیدان بزرگوار باشیم.
فرماندار شهرضا افزود: کارمندان دولت پیرو راه شهدا هستند و باید اصول اخلاقی و اداری را رعایت کنند.
وی گفت: کارگزاران دولتی باید در چهارچوب قوانین عمل کنند و با تکریم ارباب رجوع، حقوق مردم را رعایت کنند.
رفیعی نژاد اتحاد بین سه قوه قضاییه ، مجریه و مقننه را ضروری دانست و افزود: وحدت این سه قوه می تواند موجب اطمینان و آرامش مردم شود.
همچنین نماینده مردم شهرضا و دهاقان در این مراسم گفت: آرامش امروز کشور مدیون خون شهدایی است که از ابتدای انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن تاکنون جان گذشتگی کردند.
' سمیه محمودی ' تصریح کرد: وظیفه ما در هر جایگاه، حفظ نظام جمهوری اسلامی است و همراهی و هماهنگی مسئولان سه قوه برای مردم بسیار مهم است.
وی اظهارداشت: منافقان و دشمنان، از طریق فضای مجازی درصدد ایجاد فاصله بین مسئولان هستند و می خواهند سه قوه را مشکل دار جلوه دهند.
نماینده مردم شهرضا و دهاقان گفت: مسئولان هم باید با ارائه گزارش عملکرد خود به مردم در مقابل این تهاجمات ایستادگی کنند.
محمودی بازدید مسئولان شهرستانی از روستاها را ضروری دانست و تصریح کرد: شاید گاهی اوقات به دلیل قوانین واعتبارات کم نتوانیم کاری برای مردم انجام دهیم اما حضور در میان مردم و شنیدن مشکلاتشان موجب دلگرمی است.
وی مدیریت در شرایط بداقتصادی و نبود امکانات و اعتبارات را از ویژگی مدیران توانمند بیان کرد و افزود: در شرایطی که همه امکانات موجود و اعتبارات کافی باشد، مدیریت کردن هنر نیست.
استقرار ایستگاه سلامت توسط شبکه بهداشت و درمان شهرضا از دیگر برنامه های این مراسم بود.
شهرستان شهرضا با جمعیتی حدود160 هزار نفر در 70 کیلومتری در جنوب اصفهان قرار دارد.
7144 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.