به گزارش ایرنا، اسدالله درویش امیری روز یکشنبه در جلسه شورای راهبری و سیاست گذاری ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره آزادگان سرافزار کشور، افزود: آزادگان میهن اسلامی، اسارت را با پایمردی خود به مقاومت و سرافرازی تبدیل کردند.
وی با بیان اینکه اکنون در شرایط حساسی قرار داریم، ادامه داد: باید تلاش کنیم تا تعصب و عرق ملی و دغدغه حفظ منافع ملی در کشور پژمرده نشود.
درویش امیری اظهار داشت: باید صادقانه با نظام و انقلاب رفتار کنیم و خیر خواهانه حرف بزنیم.
وی به ضرورت دفاع درست و صحیح از انقلاب و نظام اسلامی تاکید کرد و گفت: اگر بلد نباشیم از انقلاب خوب دفاع کنیم در واقع آن را تخریب می کنیم.
درویش امیری با بیان اینکه باید شایسته، زیبا، قدرتمندانه، منطقی و مستند از دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی دفاع کنیم، اظهار داشت: تا دهه فجر فرصت مناسبی داریم تا بتوانیم جهت گیری های خود را بر تدوین یک برنامه خوب برای دفاع از انقلاب اسلامی متمرکز کنیم.
استاندار زنجان با بیان اینکه اکنون می خواهیم بعد از 40 سال به 50 درصد از جمعیت کشور که سال 1357 و حکومت شاهنشاهی را ندیدند، دستاوردهای انقلاب را منعکس کنیم، تصریح کرد: باید دستاوردها را با صلابت، صداقت، شفافیت، دقیق و مستند بیان کنیم.
وی به لزوم انعکاس بی طرفانه، غیر مغرضانه و غیر جناحی دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: در این صورت جامعه به طور حتم گزارش های ارائه شده را می پذیرد.
درویش امیری به ضرورت مشارکت های مردمی در برگزاری جشن های 40 سالگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: باید این زمینه فراهم شود تا همه مردم احساس کنند انقلاب، نظام و ایران از آن خودشان است.
وی به تمرکز بر انسجام، وحدت و حفظ منافع ملی تاکید کرد و افزود: باید فضایی در کشور ایجاد شود که اگر یک نفر اقدام به خرید دلار آمریکایی کرد، مردم او را تحقیر و سرزنش کنند.
استاندار زنجان به اقدامات و خدمات انجام شده طی 40 سال استقرار نظام جمهوری اسلامی در زمینه های محتلف در استان اشاره کرد و گفت: در شرایطی که دشمن پمپاژ یأس و نا امیدی می کند، باید به مردم امید دهیم تا آنان نسبت به آینده درخشان انقلاب اسلامی امیدوار باشند.
3088/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.