سردار سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرم روز دوشنبه در جمع فعالان بسیج شهری تبریز، اظهار داشت: جای تاسف و نگرانی است که با جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمنان برخورد معمولی و عادی داشته باشیم، در حالی که باید نسبت به تناسب تهدیدها تدابیری پیش بینی و پاتک های مناسب زده شود.
وی یادآور شد: دشمنان جمهوری اسلامی از آغاز انقلاب تلاش کرده اند در مقابل انقلاب و نظام بایستند و کشورمان را تسخیر کنند، اما بسیجیان با عشق و ایمان نگذاشتند در این مسیر موفق شوند.
سردار خرم ادامه داد: تنها نیرویی که در کشور برای اعتلای ارزش‌های دینی و آرمان‌های امام راحل و شهدا حرکت می‌ کند بسیج است و به خاطر همین منزلت و جایگاه است که امام راحل فرمود از خدا می‌خواهم مرا با بسیجیانم محشور کند.
وی با بیان اینکه امروز با شکست دشمنان در جنگ سخت، در معرض جنگ فرهنگی، فکری و معرفتی هستیم، گفت: دشمن با این نوع جنگ که جنگ اراده‌هاست تلاش می ‌کند بر بنیان خانواده ها نفوذ کرده و با تحمیل اراده و خواست خود، فرزندان ایران اسلامی را از درون استحاله و متلاشی کند.
سردار خرم، فشارها و تحریم های اقتصادی و ترویج فرهنگ‌ های مبتذل را از اهرم‌های دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر امروز در برابر این نوع جنگ و فشارها قد خم کنیم دشمن جای پای محکمی برای خود پیدا خواهد کرد بنابر این لازم است با تشخیص به موقع و حضور موثر در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی، استوار بایستیم.
وی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم، بیکاری و مطالبات آنها از دولت، گفت: مسئولان باید با مدیریت درست و علمی اجازه ندهند دشمن وارد میدان شود و برای مقابله با اهداف پلید دشمنان باید همه آمادگی و حساسیت لازم را داشته باشیم.
وی با بیان اینکه اگر امروز با همان روحیه ایثار و اخلاص دوران دفاع مقدس و با همان انگیزه الهی با دشمن بجنگیم پیروزیم، اظهار داشت: در چنین شرایطی دشمن مایوس خواهد شد چون وعده حق تخلف ناپذیر است.
فرمانده سپاه عاشورا، بسیجیان را سنگربانان ارزش‌های نظام و انقلاب توصیف و اضافه کرد: بسیجیان جوان باید قدر مجاهدت‌های بسیجیان پیشکسوت را بدانند، چرا که امروز اگر آمریکا و ابرقدرت‌ها توان جنگ با ایران را ندارند و وارد جنگ با ایران نمی‌ شوند به برکت مجاهدت و ایستادگی آن‌هاست.
سردار خرم به جایگاه و اهمیت مساجد و حضور جوانان در آن برای مقابله با ترفندهای نظام سلطه اشاره کرد و گفت: بسیج و مساجد باید در محلات، محور و حلال مشکلات مردم باشند که جدایی مردم از مساجد به خصوص جوانان از اهداف دشمنان است چون به خوبی می دانند مساجد محل اتحاد مردم است.
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.