به گزارش ایرنا، 'حیدرعلی عابدی' سه شنبه شب در نشست خبری هفتمین نمایشگاه تخصصی لوازم آرایشی و بهداشتی با اشاره به برنامه دولت در تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم افزود: دولت مصمم است که کلیه کالاهای اساسی و مورد نیاز جامعه را با ارز ٤٢٠٠ تومانی تامین کند.
وی اضافه کرد: تصمیم دولت و مجلس تصمیم نظام است ضمن اینکه تصمیم نظام بر این است تا مسائل در راستای رونق و اقتصاد مقاومتی پیش برود.
وی با بیان اینکه مشکلات ناشی از هجوم رفتاری یک روزه حل نمی شود گفت: حل این مشکلات نیازمند زمان و فرآیند کوتاه و میان مدت است.
عابدی با اشاره به واردات تجهیزات پزشکی و دارویی گفت: سازمان غذا و دارو برای جلوگیری از دپوی کالاهای وارداتی و توزیع سریع این کالا ها، آمادگی کامل دارد.
وی بیان کرد: دولت برنامه ریزی هایی در خصوص لوازم بهداشتی دارد که بر اساس آن لوازم بهداشتی و سایر اقلام با کمترین نوسان قیمتی تهیه و عرضه شود.
به گزارش ایرنا، ششمین نمایشگاه تخصصی سلامت، ورزش، تغذیه و خدمات وابسته و هفتمین نمایشگاه تخصصی آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست و مو، روزهای 23 تا 26 مرداد امسال از ساعات 17 تا 23 آماده بازدید عموم است.
این نمایشگاه در فضایی بالغ بر یکهزار و 600 مترمربع برگزار شده است و فعالان حوزه‌های مرتبط از استان‌های تهران، اصفهان و یزد در آن حضور دارند.
0477 / 1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.