به گزارش ایرنا در این مراسم که درمحل یادمان شهدای نجف آباد و در کنار قبر آن شهید سرافزار در گلزار شهدای این شهر برگزارشد، حجت السلام پناهیان در سخنانی از مقام شامخ شهدا بویژه شهدای مدافع حرم و شهید حججی تجلیل کرد.
وی از شهید حججی به عنوان الگو و نمونه ایثار و مقاومت مردمی یاد کرد و افزود: این الگو به عنوان دستاورد انقلاب اسلامی باید در همه عرصه ها از جمله عرصه اقتصادی و ایستادگی در مقابل استکبار مورد توجه قرار گیرد.
شهید محسن حججی 25 ساله از افراد خیر نجف آباد و مدافع حرم بود که مردادماه سال گذشته در نبرد با تکفیری های داعش در منطقه مرزی بین عراق و سوریه به اسارت نیروهای داعش درآمد و پس از دو روز اسارت، تکفیری های داعش با جداکردن سر از بدن، او را به شهادت رساندند.
پیکر شهید حججی در شهریور ماه سال 96 شناسایی شد و مراسم تشییع پیکر آن شهید مهرماه همان سال ابتدا در تهران برگزار و سپس در مشهد در حرم امام رضا (ع) با استقبال باشکوه مردم طواف داده شد.
همچنین پس از انتقال پیکر شهید حججی به اصفهان، مراسم باشکوهی در میدان نقش جهان برگزار و بعد با اسقبال کم نظیر مردم در نجف آباد در کنار همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.
شهید حججی از اعضای مؤسسه شهید احمد کاظمی بود که به محرومیت زدایی در مناطق فقیر کشور می پرداخت. از این شهید فرزندی 2 ساله به یادگار مانده است.
شهرستان نجف آباد در 30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.