به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در خطبه های نماز جمعه این هفته تربت حیدریه به سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 تاکید کرد و افزود: دانش آموزان و دانشجویان به همراه ملت انقلابی ایران در این روز بزرگ مرکز فنته های و دسیسه ها علیه انقلاب اسلامی را تسخیر کردند.
وی گفت: خوشبختانه از آن روز تاکنون تمام تشکل ها و اقشار مختلف دانش آموزی و دانشجویی با هم صدایی و وحدت کلمه در راستای حفظ ارزش های اسلامی و پیشرفت علمی و اقتصادی کشور تلاش مجاهدانه داشته اند.
عصمتی افزود: همه ملل مظلوم و مستضعف جهان چشم خود را به ام القرای جهان اسلام دوخته اند تا در کنار امت ایران اسلامی و پیروزی نهایی علیه استکبار جهانی زمینه ظهور حضرت حجت(عج) را فراهم کنند.
وی از دولت آمریکا به عنوان دشمن اصلی انقلاب اسلامی ایران یاد کرد و گفت: ملت ایران خود را برای مبارزه مستمر با استکبار جهانی به سردمداری آمریکا آماده کرده است.
عصمتی همچنین آیین معنوی اربعین حسینی را از شعائر اسلام دانست و افزود: زیارت اربعین راه و رسم حضرت سیدالشهدا(ع) را زنده نگه داشته و امت اسلامی با گرامیداشت این ایام هر روز بر حفظ شعائر دینی افزوده است.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121 /1744
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم **انتشار: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.