به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه اعلام کرد: سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت به معاون کل این وزارتخانه دستور داد تا ضمن عیادت، گزارشی از حمله به 2 پزشک در تهران و نجف آباد را تهیه و برای پیگیری قضایی و برخورد با عوامل این حملات به وی ارائه دهد.
در روزهای اخیر به یک جراح مغز و اعصاب در شهرستان نجف آباد اصفهان با سلاح سرد حمله شد و یک پزشک فوق تخصص نفرولوژی بیمارستان مدرس تهران نیز از طرف یکی از همراهان بیمار مورد حمله و اصابت چند ضربه چاقو قرار گرفت.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در باره تعرض به پزشک در نجف آباد گفت: چند مرد نقابدار هفته گذشته با چاقو و قمه به یک پزشک جراح مغز و اعصاب در شهر نجف آباد حمله کردند.
کیانوش جهانپور افزود: این پزشک که از جراحان بیمارستان شهید منتظری نجف آباد است، خارج از بیمارستان مورد حمله قرار گرفته و به شدت زخمی شده است.
وی با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی و نظام پزشکی اصفهان به جد پیگیر این موضوع هستند، تصریح کرد: موضوع امنیت پزشکان در مناطق مختلف با توجه به اهمیت خدمات رسانی درمانی در کشور از جایگاه ویژه ای برخورداراست.
جهانپور افزود: اگر امنیت پزشکان به هر دلیلی مخدوش شود، خدمات رسانی و حضور جامعه پزشکی در مناطق مختلف را تحت تاثیر خود قرار می دهد.
شهرستان نجف آباد با بیش از 300 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری غرب اصفهان است.
ت/3011/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.