علی فرهادی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با پیگیری هایی انجام شده در سه رشته جدید کارشناسی ارشد پرستاری سالمندان، پرستاری اطفال و ویروس شناسی از مهرماه جاری دانشجو پذیرش می شود.
وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی لرستان در گرایش های مختلف پرستاری ظرفیت های زیادی دارد و پتانسیل اضافه کردن این گونه رشته ها وجود دارد اظهار کرد: رشته های پرستاری سالمندان و اطفال از رشته های مورد نیاز روز جامعه است.
وی همچنین در مورد سه رشته کارشناسی ارشد مامایی، تغذیه و میکروب شناسی نیز گفت: موافقت رشته های مامایی و تغذیه در مقطع کارشناسی ارشد گرفته شده و منتظریم به صورت کتبی از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اعلام شود.
فرهادی افزود: البته کار پذیرش در این رشته ها را باید تمام شده بدانیم چرا که ظرف یک تا دو ماه اخیر مجوز آن به دستمان می رسد و می توانیم در سال جدید در این دو رشته در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش دانشجو داشته باشیم.
مدیر آموزش معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص رشته میکروب شناسی نیز عنوان کرد: درخواست و پیگیری های لازم در مورد پذیرش در مقطع ارشد میکروب شناسی انجام شده و از سوی کارشناسان وزارتخانه در حال بررسی است.
در حال حاضر سه هزار و 170 دانشجو در 38 رشته در مقاطع مختلف در دانشگاه علوم پزشکی لرستان تحصیل می کنند.
11 رشته کارشناسی، چهار رشته کاردانی ، 10 رشته کارشناسی ارشد، 6 رشته دکتری پژوهشی، چهار رشته دستیار تخصصی و سه رشته دکترای حرفه ای در این دانشگاه وجود دارد.
7274/6060
خبرنگار :مریم نریمانی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.