به گزارش ایرنا، طاهر موهبتی عصر چهارشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی ساختمان مرکز بهداشتی و درمانی شهر ابوزیدآباد از توابع شهرستان آران و بیدگل اظهار کرد: وزیر بهداشت، نگاه ویژه ای به مناطق محروم دارد.
وی افزود: سفرهای وی(وزیر بهداشت) به مناطق محروم حدود چهار روز طول می کشد اما در مناطق دیگر سفرهایش یکروزه است.
وی از اختصاص سه میلیارد ریال اعتبار برای مرکز بهداشتی و درمانی شهر ابوزیدآباد خبر داد و گفت: تمام تلاش خود را برای تکمیل این طرح به کار خواهم گرفت.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین تصریح کرد: همه مسئولان در مقوله ارتقای سطح خدمات رسانی حوزه سلامت و بهداشت اتفاق نظر دارند و این فرصتی مهم برای پیشبرد هدف های مطلوب در این بخش محسوب می شود.
رئیس مرکز بهداشتی و درمانی شهر ابوزیدآباد نیز گفت: قرار است مرکز بهداشتی و درمانی این شهر با زیربنای یکهزارو 680 مترمربع زمین ساخته شود.
مصطفی قربانی افزود: این مرکز با مشارکت 50 درصدی یک فرد خیر و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساخته خواهد شد و اعتبار اولیه هفت میلیارد ریالی دولتی آن نیز تأمین شده است.
وی تصریح کرد: این مرکز با هفت پایگاه بهداشت حدود 20 هزار نفر از جمعیت را زیر پوشش دارد.
شهر ابوزیدآباد از توابع شهرستان آران و بیدگل در 30 کیلومتری شمال شرق مرکز شهرستان قرار دارد.
مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان واقع شده است.
7472/6136 / 6027 *خبرنگار: منصوری * انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.