**رسول زرگرپور استاندار اصفهان گفت: این استان در سالجاری رتبه اول کشور در ارائه تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط را به دست آورده و در مجموع یکهزار و 700 واحد تولیدی، در استان از تسهیلات دولتی بهره‌مند شدند.

**علی مطهری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در همایش 'قانون اساسی از متن تا عمل' در دانشگاه اصفهان گفت: قانون گذاری برخی شوراها، برخلاف قانون اساسی است و این مهم در حیطه وظایف آنها نیست.

**رسول زرگر پور، استاندار اصفهان در دیدار با وزیر اقتصاد و دارایی فرانسه گفت: این استان برای گسترش روابط در زمینه های گردشگری، آب و حمل و نقل با فرانسه آماده است.

** سید رضا غلامی، مسئول برنامه های نوروزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکید و اولویت برنامه های امسال سلامت نوروزی وزارت بهداشت بر رعایت بهداشت فردی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی از جمله رستوران ها، هتل ها و مراکز بین راهی است.

** قاسم مصلحی، معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان، ادعای همکاری این دانشگاه با پژوهشگاه شاخص پژوه که به تازگی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، منحل اعلام شده است را تکذیب کرد.

** اثر نقاشی دیجیتال پیمان شیخ الاسلام هنرمند اصفهانی با عنوان «سکوت» در نمایشگاه یورو اکسپو آرت ایتالیا پذیرفته شد.

**مهدی جمالی نژآد، شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان از رویکرد خدماتی صرف خارج شده و بر دو حوزه فرهنگی و اجتماعی تمرکز ویژه ای دارد.

** آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: هزینه برخی از کج سلیقگی های مسئولان بیش از آمریکا به ما ضرر می زند.

گ/6994**خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.