کارشناس بنیاد نخبگان استان اصفهان روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا بیان کرد: این جایزه شامل بورس دانشجویی، اعتبار آموزش‌یاری، اعتبار پژوهش‌یاری، اعتبار فن‌یاری، اعتبار توانمندی آموزشی، اعتبار ارتباطات علمی و اعتبار توانمندی کارآفرینی است.
وی ادامه داد: دانشجویانی که دارای معدل بالای تحصیلی، مقاله های بین المللی، رتبه های برتر آزمون سراسری ورود به دانشگاه، طرح های پژوهشی و رتبه های برتر المپیادها و جشنواره های مورد تایید بنیاد نخبگان هستند می توانند از این جایزه بهره مند شوند.
کارشناس بنیاد نخبگان استان اصفهان گفت: دانشجویان متقاضی استفاده از این جایزه می توانند تا 15 مرداد امسال به سامانه اینترنتی 'سینا' به نشانی sina.bmn.ir مراجعه و با وارد کردن اطلاعات و مدارک خود، ثبت نام کنند.
برهانی خاطرنشان کرد: دانشجویان نو ورود در هر یک از مقاطع تحصیلی نیز از یکم تا بیستم مهر سال جاری می توانند در این سامانه ثبت نام کنند.
وی با اشاره به اینکه پرونده متقاضیان در بنیاد نخبگان استان ها و کشور بررسی می شود، افزود: بنیاد ملی نخبگان از سال 85 اقدام به اعطای جایزه تحصیلی به نخبگان و دانشجویان مستعد کشور کرده است.
استان اصفهان با حدود 310 هزار دانشجو و 180 دانشگاه و موسسه آموزش عالی، دومین استان دانشگاهی کشور پس از تهران است.
ت/3011 / 1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.