احمد موحد به خبرنگار ایرنا افزود : آزمون گروه آزمایشی هنر عصر پنجشنبه برگزار و آزمون گروه های آموزشی علوم تجربی و زبان خارجه به ترتیب صبح و بعد از ظهر روز جمعه( 16 تیرماه) در حوزه امتحانی دانشگاه پیام نور قاین برگزار می شود.
وی اضافه کرد : آزمون سراسری امسال با رقابت یک هزار و 550 داوطلب در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، هنر، علوم تجربی، زبان‌ خارجه و علوم انسانی به مدت دو روز در دانشگاه پیام نور قاین برگزار می‌شود که از این تعداد داوطلب 873 نفر زن و 682 داوطلب مرد هستند.
وی تصریح کرد : از 126 داوطلب شرکت کننده در گروه علوم ریاضی و فنی صبح 36 نفر زن و 90 نفر آن ها مرد بودند و در گروه علوم انسانی که همزمان صبح امروز (پنجشنبه) برگزار شد 296 نفر با یکدیگر رقابت کردند که 187 داوطلب زن و بقیه مرد هستند.
سرپرست دانشگاه پیام نور قاینات افزود: آزمون گروه آزمایشی هنر نیز با حضور 138 نفر شامل 66 داوطلب زن و 72 داوطلب مرد در عصر روز پنجشنبه برگزار شد.
موحد درادامه با بیان اینکه داوطلبان در گروه علوم تجربی صبح روز جمعه ( 16 تیر ماه ) با یکدیگر به رقابت می پردازند ، گفت : در این گروه آزمایشی 744 داوطلب رقابت می کنند که 442 داوطلب زن و302 تن، مرد هستند.
وی بیان کرد: آزمون گروه آزمایشی زبان‌ خارجه عصر جمعه برگزار می‌شود و 251 داوطلب که 142 نفر زن و 109 نفر مرد هستند رقابت خواهند کرد.
موحد افزود: در آزمون سراسری سال 1396 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در شهرستان قاینات 4 داوطلب معلول نیز با سایر داوطلبان رقابت می کنند.
آزمون سراسری سال 1396 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در حوزه امتحانی شهرستان قاینات به مدت دو روز و با همکاری 170 نفر از عوامل اجرایی در داخل حوزه امتحانی ، عوامل ستادی و پشتیبانی برگزار می شود.
بیش از پنج هزار دانشجو در 8 مرکز آموزش عالی شهرستان قاینات مشغول تحصیل هستند.
شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در 100 کیلومتری شمال بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
* 7218 * 2047* خبرنگار - محمد امین زرگر * انتشاردهنده - عباسقلی اشکور جیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.