به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری اصفهان روز شنبه به نقل از ' حمید رضا طباطبایی ' با اشاره به اینکه خروج آمریکا از برجام فصلی جدید برای انقلاب اسلامی ایران به وجود آورده است، اضافه کرد: لازم است تمامی مسئولان با همدلی و همراهی مردم و تدبیر پیش روند.
وی که در مراسم تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان فلاورجان سخن می گفت، به همدلی موجود در بین مسئولان شهرستان فلاورجان اشاره کرد و افزود: اگر خدمتی در کشور انجام می‌ شود برای نظام اسلامی است ولی متأسفانه برخی افراد فرصت خدمت را از دست می ‌دهند و از رعایت تقوا غافل می شوند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه مسئولان در شهرستان فلاورجان به صورت بهتر قدر فرصت را می‌دانند، افزود: این امر نشان می‌دهد فرصت برای خدمت، بیشتر از هر زمان وجود دارد و مسئولان ارشد این شهرستان به این موضوع واقف‌ هستند.
وی از جمهوری اسلامی ایران به عنوان نظامی پویا نامبرد که بر اساس موهبت الهی شکل‌ گرفته است.
طباطبایی اضافه کرد: به لطف خدا انقلاب اسلامی مسیرخود را بخوبی ادامه می‌ دهد همانگونه که طی 40 سال گذشته در مواجه با چالش‌ ها و تهدیدهای مختلف، پاسخی قاطع و روشن داده است.
وی در ادامه به موضوع برجام اشاره کرد و خروج برنامه‌ هسته‌ای کشور از فصل هفتم منشور سازمان ملل متحد را یکی از موفقیت ‌های مهم برجام دانست و گفت: در حالی که برای حمله نظامی به ایران اجماع بین ‌المللی در حال شکل گیری بود با تدبیر نظام و شایستگی مذاکره کنندگان هسته‌ ای کشورمان، ایران از بحران جنگ احتمالی خارج شد.
در این مراسم از خدمات ' اصغر هدایت ' فرماندار سابق شهرستان فلارجان تقدیر؛ و علی ساعدی بعنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان فلاورجان معرفی شد.
پیش از این اصغر هدایت به مدت چهارسال تصدی فرمانداری شهرستان فلاورجان را برعهده داشت.
' علی ساعدی ' نیز پیش از این شهردار کلیشاد از توابع شهرستان فلاورجان بود.
2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.