یازدهم اردیبهشت ماه امسال به علت وجود درختان بلند و تیرک های برق در مسیر نشست و برخاست هواپیماها ، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (ایران ایر ) تمامی پروازهایش در مسیر رفت و برگشت تهران - رامسر و اصفهان - رامسر لغو کرد.
از بهمن ماه سال گذشته نیز شرکت هواپیمایی آسمان به خاطر همین موانع اقدام به لغو پروازها در مسیرهای رفت و برگشت رامسر - شیراز ، رامسر - مشهد و رامسر - تهران کرده بود.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد اسلامی روز شنبه در حاشیه بازدید از فرودگاه رامسر در گفت گو با خبرنگاران افزود : باید تلاش شود تا محدودیت های پروازی باند فرودگاه رامسر با برنامه ریزی هر چه زودتر برطرف شود تا پرواز ها مجددا برقرار گردد.
وی با تاکید بر ایمنی پرواز هواپیماها در فرودگاه رامسر گفت : با توجه به برخی ملاحظات این فرودگاه، سازمان هوایی کشوری ترجیع داد تا پروازهای هواپیما در این فرودگاه انجام نشود.
اسلامی افزود : بازدید امروز در راستای رفع موانع پروازی باند جدید فرودگاه صورت گرفته باید این باند هر چه زودتر وارد مدار شود.
در جریان بازدید استاندار از فرودگاه رامسر مسئولان ذیربط غرب مازندران حضور داشتند.
استاندار مازندران همچنین در جریان سفر یک روزه به غرب مازندران از پروژه تنکابن و کمربندی شهرهای غرب مازندران بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اجرایی این طرح ها قرار گرفت.
/1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.