یازدهم اردیبهشت ماه امسال به علت وجود درختان بلند و تیرک های برق در مسیر نشست و برخاست هواپیماها ، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (ایران - ایر ) تمامی پروازهایش در مسیر رفت و برگشت تهران - رامسر و اصفهان - رامسر تعلیق کرد.
از بهمن ماه سال گذشته نیز شرکت هواپیمایی آسمان به خاطر همین موانع اقدام به لغو پروازها در مسیرهای رفت و برگشت رامسر - شیراز ، رامسر - مشهد و رامسر - تهران کرده بود.
سعدالله وطن خواه روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت:‌ عملیات رفع موانع موجود در مسیر نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه رامسر براساس بازدیدهای به عمل آمده و نیز گزارش پیمانکارمربوط با شتاب در حال انجام است.
وی افزود : با رفع این موانع در زمان تعیین شده شاهد از سرگیری پروازها دراین فرودگاه خواهیم بود و شهروندان و گردشگران می توانند از این فرودگاه برای سفری امن و آسان استفاده کنند.
مدیرکل فرودگاههای مازندران ابراز امیدواری کرد که در پی نامه نگاری های انجام گرفته با شرکت های هواپیمایی و نیز نماینده عالی دولت در این استان سیاست براین است تا به تعداد پروازها در مسیرهای ایلام ، شیراز ، اصفهان و اهواز در فرودگاه های غرب مازندران افزوده شود.
فرودگاه رامسر با قدمتی بیش از50 سال یکی از سه فرودگاه مازندران است .
شهرستان رامسر با جمعیتی دست کم یکصد هزار نفر به علت برخورداری از جاذبه های طبیعی ، تاریخی و گردشگری نظیر جنگل ، دریا ، کوه ، جلگه ، اماکن اقامتی مانند هتل های قدیم ، جدید ، کاخ موزه و آب های گرم معدنی از دیرباز تاکنون به عنوان عروس شهرهای ایران مطرح بوده است
7078 /1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.