به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی دوشنبه شب در جمع فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کاشان در حسینیه حضرت علی اکبر (ع) این شهر، افزود: در نظام جمهوری اسلامی همه افرادی که دلداده به نظام و انقلاب و در جبهه ارزش ها و تبعیت از ولایت فقیه هستند باید مجاهدانه برای برای برطرف کردن مشکلات مردم فعالیت کنند.
وی در ادامه بیانات مقام معظم رهبری در ماه مبارک و به خصوص در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را راهبردی برشمرد و تاکید کرد: بخشهای مختلف باید موظف به تحقق و اجرای آن باشند تا نیازهای کشور برطرف شوند.
او با اشاره به هجمه فرهنگی دشمنان نظام جمهوری اسلامی، گفت: دشمن اعتقادات مردم را هدف قرار داده است و متولیان فرهنگ باید به عنوان مرزبان جبهه نرم، از حریم آن حفظ و حراست و دفاع کنند.
تولیت آستان قدس رضوی همچنین گفت: امروز برخی در جامعه توجه به دیگران دارند و در واقع دگرخواه هستند اما این دگرخواهی مورد قبول ما نیست چون دگرخواهی که برای تحکیم موقعیت، جلب توجه و جذب منافع بیشتر باشد، ارزشی ندارد.
حجت الاسلام رئیسی تاکید کرد : تمام سخنان و بیانات امام راحل و رهبری معظم انقلاب همانند پیشوایان دینی در خصوص دگرخواهی برای توجه به جامعه، گره گشایی از زندگی و خدمت به مردم در راه خداست.
وی با بیان اینکه دشمن برای ایجاد مشکلات در کشور تلاش زیادی انجام داده است، گفت: تمام این مشکلات با دست توانای مردم شریف و فریخته کشور برطرف می شود.
به گفته وی، هیچ مشکلی در کشور بدون راه حل نیست و برای خروج از آنها راهکارهای زیادی وجود دارد.
حجت الاسلام رئیسی که برای شرکت در آئین سالگرد آیت الله مدنی به کاشان سفر کرده است با آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان نیز دیدار و گفت و گو کرد.
6136
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.