غلامعلی عبدالرحیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تمهیدهای لازم برای حضور عزاداران کاشانی در آئین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی فراهم است و کاروان ها روز چهاردهم خردادماه پس از اقامه نماز ظهر و عصر راهی خواهند شد.
وی بستن پیمانی دوباره با آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهیدان انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم، زنده نگهداشتن یاد امام راحل و بیعتی دوباره با رهبری فرزانه انقلاب را از جمله هدف های اعزام این کاروان ها برشمرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همچنین از برگزاری برنامه های گوناگون به مناسبت ارتحال امام (ره) و بزرگداشت شهدای 15 خرداد در شهرها و روستاهای کاشان خبر داد.
او در ادامه حضرت امام خمینی (ره) را نماد سربلندی و وحدت در جامعه عنوان کرد و گفت: امروز پیروی از راه و مکتب امام راحل به عنوان نماد دینداری اسلامی بیش از پیش در جامعه ضروری به نظر می رسد و بی شک با زنده نگه داشتن یاد و نام معمار بزرگ انقلاب، نظام جمهوری اسلامی در جهان مستحکم تر و با اقتدارتر به پیش خواهد رفت.
به گزارش ایرنا، سید روح الله مصطفوی یکم مهر 1281 در خمین (هم اکنون از توابع استان مرکزی) چشم به جهان گشود؛ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در سال 1357 با رهبری وی به پیروزی رسید و در سن 87 سالگی به علت ایست قلبی چشم از جهان فرو بست.
روح بلند آن پیشوای مسلمان و رهبر آزادگان جهان شامگاه 13 خرداد 1368 به ملکوت اعلاء پیوست.
آئین بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) عصر روز 14 خرداد سه ساعت پیش از اذان مغرب و عشاء در صحن حرم آغاز می شود و با برگزاری 2 ساعت آئین رسمی از جمله بیانات مقام معظم رهبری، یک ساعت مانده به اذان پایان می یابد.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.