به گزارش ایرنا، آیت الله سید علی اصغر دستغیب شامگاه شنبه در همایش آفتاب تابان با موضوع ' تبیین ابعاد شخصیتی مقام معظم رهبری در ایران و دنیا' در شیراز افزود: تحلیل های تروریست ها آبکی و معادلات آنها پوچ و بی محتوا است و سنت ها، مقدورات و حساب های خداوند حاکم بر تصورات آنهاست.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری اظهارداشت: حوادثی مانند 15 خرداد و 17 شهریور نیز همانند روز تحرک کور تروریستها برای مردم ما مصیبت بود اما در نهایت باعث گشوده شدن درهایی به سمت موفقیت و پیروزی برای مردم ما شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نعمت ولایت و رهبری از بزرگترین نعمت هاست عنوان کرد: مردم باید بر زبان و دل قدردان این نعمت الهی باشند که تبعیت یکی از راه های قدردانی از این نعمت الهی است.
وی اضافه کرد: ولایت فقیه مصداق بارزی از رهبری حق الهی است و جریان امامت در تاریخ در پیامبران، ائمه اطهار و تا زمان غیبت امام عصر(عج) و نائبشان امام راحل و مقام معظم رهبری استمرار داشته است که همه این بزرگان یک خط واحد و هدف مشخص الهی را دنبال کردند.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بزرگانی مانند امام راحل و شهید دستغیب تعابیر والایی از شخصیت مقام معظم رهبری داشتند که نشان می دهد ایشان مصداق اولیاء الله است.
دستغیب عنوان داشت: گفتار مقام معظم رهبری بر اندیشه، آگاهی، بینش، ایمان و اعتقاد انسان می افزاید که این ها نمونه های بارز فردی است که لایق رهبری است.
3002/ 2027
خبرنگار : فاطمه هاشمی نیک ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.