سردار حاجی محمد مهدیان نسب در آئین اعزام 455 تن از جوانان استان به خدمت مقدس سربازی بیان کرد: امسال تاکنون میزان اعزام مشمولان برای انجام خدمت سربازی 11 درصد افزایش داشته است.
وی خدمت سربازی را زمانی طلایی و مناسب برای جوانان و زمینه مناسب برای توسعه بصیرت دینی، آموزه های معنوی و عقیدتی دانست.
وی خاطرنشان کرد: بفرموده امام راحل 'خدمت سربازان عبادت اسلام است' همچنین مقام معظم رهبری در این باره می فرمایند' خدمت مقدس سربازی در زمان جنگ و صلح در صف اول نیازهای کشور است'.
فرمانده انتظامی استان همدان تاکید کرد: آمادگی نظامی باید همراه با رعایت تقوا باشد.
مهدیان نسب گفت: خدمت سربازی نخستین تجربه برای توانمندی سربازان برای آینده کشور است و این توانمندی ذخیره ای پایان ناپذیر و افتخارآفرین برای اداره کشور در سال‌های آینده است.
وی ایستادگی در برابر سختی ها و تمرین زندگی با امکانات کم در فضاهای سخت را از دیگر ویژگی های خدمت مقدس سربازی برشمرد.
فرمانده انتظامی همدان اظهارکرد: سربازان دارای آمادگی های لازم برای خدمت به کشور هستند و خدمت سربازی زمانی طلایی از عمر است که همراه با برکات و حسنات همراه است.
سردار مهدیان نسب داشتن برنامه و زندگی جمعی، تمرین قانونگرایی و نظم پذیری را از ثمرات ارزشمند دوران خدمت سربازی برشمرد.
وی گفت: تقویت روحیه ایثار، ازخودگذشتگی، اقدامات جهادی و روحیه جوانمردی در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب و امام راحل، عمل به فرامین مقام معظم رهبری از دیگر ویژگی های دوران خدمت سربازی است.
سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی تمام مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم غایب و غیر غایب متولد 1355 تا پایان خردادماه 1378 که دارای برگ آماده به خدمت 19 خردادماه هستند را به خدمت سربازی فراخواند.
مشمولان باید برگه های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه و کارت ملی را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.