به گزارش ایرنا، علی اصغر حاج حیدری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: حاج محمد حسین ساعی یکی از خیرین این شهر با ساخت بیمارستان ساعی، تاکنون باعث نجات جان افراد زیادی شده است.
وی با بیان اینکه این بیمارستان در سال 1347 به عنوان زایشگاه تاسیس شده و محل تولد بسیاری از مردم خمینی شهر بوده است، اظهار کرد: از سال 92 با کمک خیرین، نوسازی این بیمارستان شروع شد و هم اینک برای تکمیل آن نیازمند کمک مادی و معنوی مردم هستیم.
عضو هیات امنای مجمع خیرین خمینی شهر با اشاره به اینکه بیمارستان ساعی جزو 15 بیمارستان برتر کشور است، گفت: خمینی شهر بعد از کرج دارای بالاترین تراکم جمعیتی در کشور است و بدلیل قدمت و سابقه اش، شهری مهاجرپذیر محسوب می شود.
همچنین رئیس هیات مدیره بیمارستان ساعی نیز گفت: 35 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این بیمارستان نیاز است و تاکنون 20 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.
سیداصغر بنی هاشمی گفت: بیمارستان ساعی در هشت طبقه احداث می شود و دارای تجهیزات و بخش های مختلف تخصصی است.
وی گفت: سقف هشتم این بیمارستان مختص باند بالگرد خواهد بود.
بنی هاشمی گفت: با توجه به میزان جمعیت خمینی شهر، این شهر طبق استاندارد ملی به 500 تخت و بر اساس استانداردهای بین المللی به 700 تخت نیاز دارد.
وی افزود: هم اکنون بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر دارای 90 تخت است و بیمارستان منظریه این شهرستان نیز در صورت افتتاح دارای 170 تخت خواهد بود بنابراین بیمارستان ساعی نیازمند 300 تخت خواهد بود.
شهرستان خمینی شهر با 350 هزار نفر جمعیت هم اکنون دارای 224 تخت بیمارستانی است که برای رسیدن به حد استاندارد به 500 تخت دیگر نیاز دارد.
این شهرستان در 12 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
8114/6027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.