علیرضا مرزبان روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: با توجه به بازنشستگی 85 نفر و درخواست انتقالی بیش از 170 نفر از شهرستان تیران و کرون به دیگر شهرستان ها و خارج از استان اصفهان، کمبود معلم از چالش های اساسی سال تحصیلی آینده است.
وی بیان کرد: برای سال تحصیلی آینده 13 نیروی جدید فارغ التحصیل از دانشگاه فرهنگیان و انتقالی از سایر بخش های استان اصفهان به مجموع مدیران و کادر مدارس تیران و کرون افزوده می شود که میزان بازنشستگی و انتقالی ها متناسب ورودی های به این شهرستان نیست.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون اضافه کرد: کمبود معلم در سال تحصیلی فعلی با اجرای طرح خرید خدمات 70 نفر برای جبران کمبود معلم این شهرستان جبران شد اما برای سال تحصیلی آینده برنامه ریزی جدی انجام شود.
وی اجرای طرح خرید خدمات و مدارس بسته حمایتی را در جبران کمبود معلم مهم خواند و تصریح کرد: بکارگیری نیروهای جوان، متخصص و متعهد در آموزش و پرورش با طرح خرید خدمات و تشکیل مدارس بسته حمایتی علاوه بر رفع مشکل آموزش و پرورش در بهبود کیفیت آموزشی نیز موثر بوده است.
مرزبان خاطرنشان کرد: نیروهای جوان بکارگرفته شده به دلیل سکونت در این شهرستان علاوه بر آشنایی با فرهنگ و نیازهای مردم توان خوبی برای مدیریت کلاس و ارائه خدمات به دانش آموزان داشته اند.
شهرستان تیران و کرون دارای بیش از 11 هزار دانش آموز، بیش از یکصد مدرسه و بیش از هزار نفر معلم است. این شهرستان با بیش از 71 هزار نفر در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت.7131 / 1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.