اکبر صمدی روز شنبه در همایش شورای آموزش و پرورش پرورش استان افزود: این موفقیت با تلاش مدیران ، معلمان ، دانش ‌آموزان و والدین آنها در 225 مدرسه شهری ، روستایی و عشایری حاصل شده است.
او گفت: خانه معلم و ایجاد اردوگاه دانش ‌آموزی و درمانگاه که از مطالبات اصلی فرهنگیان شهرستان است با پیگیری انجام شده مراحل مطالعاتی خود را می‌ گذراند و با تکمیل و افتتاح این طرح ‌ها گامی مهم در مدیریت آموزش و پرورش استان برداشته خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی این شهرستان نسبت به جمعیت دانش‌آموزی کم است و برخی از مدارس شهرستان همچنان به صورت 2 نوبته اداره می‌شوند، افزود: پارس‌ آباد مغان به دلیل رشد و افزایش جمعیت نسبت به دیگر شهرستان ‌های استان همانند سرانه ورزشی و درمانی با کمبود فضای آموزشی نیز روبرو است.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد از کمک بیش از پنج میلیارد ریالی مردمی به مدارس شهرستان خبر داد و گفت: در تمام 225 مدسه شهرستان تعمیر و تجهیز لازم انجام شد.
صمدی اظهار کرد: دانش ‌آموزان این شهرستان با وجود محدودیت ‌های ساختاری و آموزشی رتبه‌ های خوبی در کنکور سراسری و رشته پزشکی داشتند که این موفقیت‌ ها نسبت به سال‌های قبل رشد چشمگیری یافته است.
به گزارش ایرنا از فرمانداری پارس آباد ، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل هم در این نشست از حل مشکلات و افزایش زیرساخت‌ های ورزشی آموزش و پرورش استان خبر داد.
احمد ناصری افزود: مجوز احداث 23 سالن ورزشی آموزش و پرورش در استان اخذ شده که در صورت بودجه و تامین اعتبار کافی برابر پیش بینی‌ ها سال آینده به بهره ‌برداری خواهد رسید.
او گفت: همزمان با این طرح‌ ها استخر سرپوشیده و سالن ورزشی فرهنگیان پارس‌آباد نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.
وی افزود: یک مرکز درمانی در شان فرهنگیان در اردبیل تاسیس شده و در شهرستان‌ ها نیز مرکز درمانی سرعین و نیر در حال بازسازی و احیا و مرکز رفاهی و درمانی گرمی نیز در حال مراحل پایانی و در حال افتتاح می ‌باشد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.