طرح باب الرضا(ع) از 27 اسفند سال گذشته تا 12 فروردین امسال به منظور ارتباط با زائران حضرت امام رضا (ع) و تکریم و تعالی زیارت زائران در پایانه‌های راه‌ آهن، ترمینال و فرودگاه 6 شهر منتخب کشور از جمله تهران، تبریز، یزد، اصفهان، بندرعباس و اهواز برگزار شد.
به گزارش ایرنا، ستاد خبری طرح استقبال از بهار سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی روز چهارشنبه به نقل از ' محسن سلطانی ' اضافه کرد: در این طرح 15 نفر از خادم یاران زن و مرد در ایستگاه راه آهن اصفهان اقدام به خدمت رسانی به زائران حضرت رضا (ع) کردند.
وی بااشاره به وجود پرچم متبرک حرم مطهر رضوی درمحل اجرای این طرح، گفت: یکی از برنامه های در نظر گرفته شده در ایستگاه راه آهن اصفهان، غرفه ویژه کودکان بود که در این غرفه کودکان به رنگ آمیزی و نقاشی با موضوع حضرت رضا (ع) پرداختند و پس از آن جوایزی را دریافت کردند.
رابط نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان شهرضا و جنوب استان اصفهان اضافه کرد: از دیگر غرفه های در نظر گرفته شده این طرح، پاسخگویی به سوالات شرعی، برپایی نماز جماعت، مشاوره های سبک زندگی اسلامی و تبیین منشور هفتگانه رهبر معظم انقلاب در ابلاغ ماموریت تولیت آستان قدس رضوی بود.
وی خاطرنشان کرد: بطور میانگین روزانه پنج هزار نفر از زائران امام رضا (ع) مورد استقبال و بدرقه دست اندرکاران اجرای این طرح قرار گرفتند.
ت/3011/ 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.