به گزارش ایرنا، ' قدرت الله نوروزی ' روز سه شنبه در جریان بازدید سرزده از ایستگاههای قطارشهری اصفهان، ابراز امیدواری کرد که با حمایت مردم، فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به خصوص قطارشهری در این کلانشهر تقویت؛ و گسترش یابد.
وی با اشاره به اینکه تلاش مدیریت شهری اصفهان برای احداث و تکمیل خط 2 قطارشهری این کلانشهر در ادامه خط یک، آغاز شده است، تصریح کرد: با اتخاذ شیوه های جدید نباید اجازه داد که زمان عملیات احداث و تکمیل خط 2 قطارشهری اصفهان طولانی شود.
خاطرنشان می شود، خط 2 قطارشهری که به خط غربی - شرقی هم مشهور است از خمینی شهر شروع و پس از عبور از خیابان اشرفی اصفهانی (کهندژ) در منطقه زینبیه ختم می شود.
طول کل خط 2 قطارشهری اصفهان که در مرحله طراحی و اجراست 24٫4 کیلومتر و دارای 23 ایستگاه است.
قطار شهری اصفهان در خط یک پس از 14 روز تعطیلی با 6 ایستگاه جدید از جمله 2 ایستگاه پرتردد انقلاب و امام حسین (ع) که عملیات ساخت آنها پیش از نوروز تکمیل شده بود، از صبح امروز ( سه شنبه ) خدمت رسانی مجدد به شهروندان را آغاز کرد.
خط یک قطار شهری اصفهان از شمال شهر اصفهان آغاز شده و پس از طی مسیری به طول 20٫2 کیلومتر به پایانه مسافربری صفه در جنوب اصفهان می ‌رسد. در این خط 20 ایستگاه وجود دارد.
2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.