ساعت حرکت قطارهای قطارشهری اصفهان در زمان حاضر از ساعت 7 تا 15 است.
به گزارش ایرنا، روابط عمومی سازمان قطارشهری اصفهان روز چهارشنبه به نقل از ' محمد نورصالحی ' اعلام کرد: به منظور رفاه حال شهروندان بویژه دانش‌آموزان، دانشجویان و کارمندان از ابتدای مهر، ساعت بهره‌ برداری از قطارشهری اصفهان از ساعت 6:30 صبح آغاز می شود و تا ساعت 19:30 ادامه می یابد.
بر این اساس زمان بهره برداری از خط یک قطار شهری اصفهان به 13 ساعت در روز افزایش می یابد.
سرپرست سازمان قطارشهری اصفهان گفت: تلاش ما این است که دانش‌آموزان، کارمندان و سایر اقشار مردم بتوانند در طول روز بصورت قابل توجهی از قطارشهری استفاده کنند.
محمد نورصالحی، افزود: در تلاشیم که در مدت کوتاهی، سرفاصله زمانی استفاده از قطارهای قطارشهری اصفهان که در حال حاضر هر 30 دقیقه یک بار است را کاهش داده و به هر 10 دقیقه کاهش دهیم.
وی تاکید کرد: قطارشهری اصفهان بتازگی وارد چرخه حمل و نقل عمومی این کلانشهر شده، بنابراین بدون شک مورد استقبال مردم اصفهان قرار می‌ گیرد.
نورصالحی اضافه کرد: خط یک قطارشهری اصفهان، شمال و جنوب شهر را به هم وصل می‌ کند و با توجه به مسیر این خط، بدون شک استقبال مناسبی از آن انجام می شود.
جواد شعرباف مشاور عالی شهردار اصفهان نیز با بیان اینکه همه مردم باید بتوانند از قطارشهری استفاده‌ کنند، گفت: تلاش‌های بسیاری در زمینه ساخت خط یک قطارشهری اصفهان انجام شده و اکنون این خط تا ایستگاه آزادی (دروازه شیراز) اصفهان در حال بهره‌برداری است.
هم‌اکنون 16 کیلومتر از خط یک متروی اصفهان حدفاصل ایستگاه قدس تا آزادی (دروازه شیراز) در حال بهره‌برداری و استفاده شهروندان است.
خط یک متروی اصفهان از ایستگاه قدس ( در شمال اصفهان) آغاز می‌شود و با عبور از ایستگاه‌های بهارستان، گلستان، شهید مفتح، شهید علیخانی، جابر، کاوه، شهید چمران، شهید باهنر و شهدا و تختی، هم‌اکنون در ایستگاه‌های سی و سه پل، شریعتی و آزادی به شهروندان عزیز خدمت‌رسانی می‌کند.
قرار است که تا پایان امسال، با تکمیل ایستگاه‌ های باقیمانده، خط یک قطارشهری اصفهان بطور کامل از ایستگاه قدس واقع در شهرک کوثر در شمال اصفهان تا ترمینال صفه در جنوب این کلانشهر به بهره‌برداری برسد.
ت/3011 / 2093 ** خبرنگار: آسیه معینی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.