به گزارش ایرنا، محمدجواد شعرباف جمعه شنبه در جلسه هیات مدیره سازمان قطارشهری اصفهان وحومه افزود: در حال حاضر قطارشهری اصفهان از ایستگاه قدس واقع در شهرک عاشق ‌آباد آغاز شده و تا ایستگاه آزادی واقع در دروازه‌شیراز اصفهان به شهروندان خدمت ‌رسانی می‌ کند.
وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی بر این است که ایستگاه‌های امام حسین(ع) و انقلاب نیز در کنار چهار ایستگاه دانشگاه، کارگر، کوی امام و دفاع مقدس تا پایان سال تکمیل شوند.
مشاور عالی شهردار اصفهان به ضرورت توجه مسئولان به تکمیل خط یک متروی اصفهان اشاره کرد و افزود: با توجه به نگاه مثبت مدیران استان و مدیران شهری، شورای شهر و کارکنان سازمان قطارشهری، بدون شک تلاش می‌ شود که این خواسته اساسی مردم تحقق یابد.
رئیس شورای شهر اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت تکمیل بخش‌ های باقیمانده خط یک قطارشهری اصفهان گفت: وضعیت کارگاه‌های ایستگاه‌های باقیمانده و ایستگاه کوی امام بگونه ‌ای است که با تقویت کارکنان، افزایش جبهه‌ های کاری و حمایت‌های لازم، می‌توان به بهبود شرایط آن امیدوار بود.
فتح‌الله معین بابیان اینکه همه باید تلاش کنند تا بخش‌ های باقیمانده ایستگاه‌های درحال ساخت تکمیل شوند، ادامه داد: درحال حاضر جبهه‌ های کاری قابل توجهی در ایستگاه ‌ها وجود دارند و باید تلاش کرد که حرکت‌ های جدی‌ تری در این حوزه صورت گیرد.
وی بابیان اینکه شورای پنجم بصورت جدی به موضوع حمل و نقل عمومی و قطارشهری اصفهان توجه نشان می‌دهد، تصریح کرد: در حال حاضر باید تلاش کرد که تکمیل بخش ‌های باقیمانده از خط یک و چهار ایستگاه باقیمانده انجام شود.
سرپرست سازمان قطارشهری اصفهان و حومه نیز در این جلسه بااشاره به اهمیت تکمیل هرچه سریعتر چهار ایستگاه باقیمانده از خط یک قطارشهری اصفهان گفت: در حال حاضر باید تمرکز مشاوران، پیمانکاران و مدیران مجری طرح بر تعیین و تأمین مصالح، حل مشکلات موجود و افزایش سرعت تکمیل ساخت باشد.
محمد نورصالحی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای کاهش سرفاصله زمانی قطارشهری تا 10 دقیقه و افزایش مدت زمان بهره‌برداری تا ساعت 20 صورت می‌گیرد، تصریح کرد: در حال حاضر قطارشهری اصفهان از ساعت هفت تا 15 در مسیر قدس تا آزادی به شهروندان خدمت‌ رسانی می‌کند و تلاش مجموعه بر این است که این زمان به ساعت 6 تا 20 برسد.
جلسه هیات مدیره سازمان قطارشهری اصفهان وحومه با محوریت بررسی و رفع مشکلات روند تکمیل ادامه ایستگاه‌ های خط یک قطارشهری اصفهان و حومه جمعه شب در ایستگاه کوی امام برگزار شد.
با بهره‌برداری مراحل اول، دوم و بخش نخست فاز سوم خط یک قطارشهری اصفهان، هم ‌اکنون 16 کیلومتر از خط یک متروی اصفهان حدفاصل ایستگاه قدس تا آزادی از ساعت هفت تا 15 هر روز در حال بهره‌برداری و استفاده شهروندان است.
خط یک متروی اصفهان از ایستگاه قدس آغاز می‌شود و با عبور از ایستگاه‌ های بهارستان، گلستان، شهید مفتح، شهید علیخانی، جابر، کاوه، شهید چمران، شهید باهنر و شهدا و تختی، سی و سه پل، شریعتی و آزادی به شهروندان عزیز خدمت‌ رسانی می‌ کند.
ت/6994 / 2093 ** خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.