مجتبی آراسته روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: میزان رفع تصرف زمین های دولتی در آران و بیدگل سال گذشته نزدیک به 100 هزار مترمربع بود که امسال 1.5 برابر افزایش یافته است.
وی ارزش ریالی این زمین ها را نزدیک 158 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تعداد پرونده های آزاد سازی شده در سال جاری 25 فقره می باشد.
رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل بیان کرد: تصرف غیرقانونی زمین های دولتی و ملی به یک فرهنگ نادرست تبدیل شده که اطلاع رسانی برای کوتاه کردن دست واسطه ها و متصرفان ضرورت است.
او اضافه کرد: آران و بیدگل رتبه چهارم رفع تصرف زمین ها را در استان اصفهان دارد و حفاظت بیش از پیش اززمین های دولتی به عنوان یکی از مصداق های بیت المال ضروری می باشد.
آراسته در ادامه از مردم آران و بیدگل خواست پیش از هر گونه اقدامی برای خرید زمین و ملک، ابتدا استعلام های لازم از واحد املاک و حقوقی اداره راه و شهرسازی را دریافت کنند تا در دام افراد سودجو گرفتار نشوند.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره ضرورت مقابله با پدیده زمین خواری تاکید کرد: آزاد سازی زمین های متعلق به بیت المال به طور قاطع و با استفاده از راهکارهای قانونی در سال آینده نیز پیگیری خواهد شد.
شهرستان آران و بیدگل در فاصله 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.