به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ' حسین رشیدیان ' در خطبه های نماز جمعه تیران افزود:
به رغم قول مساعد وزیر بهداشت و درمان این مطالبه مردم در برخی از بخش های اداری مورد بی مهری قرار گرفته که نیازمند همکاری بیشتر مسئولان است.
وی اضافه کرد: احداث بیمارستان تخصصی شهرستان تیران و کرون نیازمند موافقتنامه اصولی و انجام فرآیند اداری می باشد که این موافقتنامه در فرآیند سخت اداری گرفتار شده و تاکنون صادر نشده است.
امام جمعه شهرستان تیران و کرون در ادامه تبعیض و فساد اقتصادی و اجتماعی را زیبنده اقتدار بین المللی نظام جمهوری اسلامی ایران ندانست و افزود: ایران به برکت نظام جمهوری اسلامی و همراهی و ایثار مردم و همچنین بهره گیری از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه بین المللی جایگاه خاصی دارد که به عنوان یک کشور اثرگذار مطرح است.
وی بیان کرد: با توجه به عظمت و جایگاه نظام در عرصه بین المللی وجود مشکلات اقتصادی و تبعیض و فساد در این کشور زیبنده و شایسته نیست.
امام جمعه تیران، نظارت مردم را مانع از کم کاری و بی توجهی مسئولان نسبت به حل مشکلات دانست و تلاش بیشتر مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی را خواستار شد.
وی با اشاره به اینکه سازمان ملل با همکاری برخی کشورها حکم محکومیت انگلیس علیه ایران را رد کرد، گفت: رئیس جمهوری روسیه در این خصوص همکاری خوبی انجام داد و این چنین اتفاقاتی جایگاه کشورمان را در عرصه بین المللی نشان می دهد.
حجت الاسلام رشیدیان ادامه داد: همراهی سازمان ملل و کشورهای دنیا با ایران افزایش یافته است و قدرت های استکباری مانند انگلیس، رژیم صهیونیستی و آمریکا جایگاهی ندارند.
شهرستان تیران و کرون با حدود 70 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
7131 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.