به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: شرایط نامساعد جوی عملیات جست و جوی پیکر جانباختگان این سانحه هوایی دلخراش را تا حدودی دچار وقفه کرد.
وی افزود: پس از بهبود شرایط جوی پیکر جانباختگان این سانحه هوایی تحویل خانواده‌های داغدار و عزادار آنان می‌شود.
امام جمعه یاسوج بیان کرد: همکاری استان‌های همجوار شامل فارس، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و لرستان و برخی دستگاه‌های اجرایی از جمله ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر در این سانحه هوایی قابل تقدیر است.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی با تسلیت 13 جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام البنین (س) مادر حضرت ابوالفضل العباس (س)، عنوان کرد: این روز به نام تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است.
وی ابراز داشت: چهار فرزند حضرت ام البنین (س) در واقعه عاشورا به شهادت رسید که بیانگر ولایتمداری این بانوی بزرگوار است.
امام جمعه یاسوج گفت: مادران و همسران شهیدان صابران زمان هستند و باید بیش از پیش آنان را تکریم کرد.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی 14 اسفند سالروز تأسیس کمیته امداد به فرمان امام خمینی (ره) در سال 1357 را یادآور شد و اظهار داشت: این نهاد حمایتی تاکنون خدمات ارزنده‌ای به محرومان و نیازمندان ارائه کرده است.
وی افزود: 14 تا 20 اسفند امسال به نام هفته احسان و نیکوکاری نامگذاری شده و جشن نیکوکاری نیز از 16 تا 18 همین ماه همزمان با سراسر کشور در مدارس، شهرها و مصلاهای نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
امام جمعه یاسوج بیان کرد: انتظار می‌رود که مردم نوعدوست کهگیلویه و بویراحمد همچون سال‌های گذشته مشارکت چشمگیری در این جشن داشته باشند و تا حد امکان به نیازمندان کمک کنند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به 15 اسفند روز درختکاری، عنوان کرد: درختان و دیگر عرصه‌های طبیعی فواید متعددی دارند و باید هر چه بیشتر توسط مردم صیانت شوند.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.