به گزارش ایرنا، مهدی داداشی زین الدین روز یکشنبه در حاشیه نشست هم اندیشی رفع موانع تولید شهرستان کاشان به خبرنگاران گفت: 120 هزار میلیارد ریال امسال به این واحدهای صنعتی، معدنی، کشاورزی و تجاری پرداخت شده و از ابتدای دی ماه حوزه گردشگری نیز امکان دریافت این تسهیلات را دارد.
وی با اشاره به ثبت تعدادی درخواست در حوزه گردشگری افزود: طرح رونق تولید بنگاه های کوچک و متوسط از مهمترین مصوبه های ابلاغی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی است که سال گذشته نیز در این راستا افزون بر 180 هزار میلیارد ریال تسهیلات به 25 هزار واحد تولیدی و صنعتی پرداخت شد.
دبیر کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید بیان کرد: طرح رونق تولید بنابر اعلام دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی از موفق ترین طرح های اقتصادی سال 1395 بوده که در راستای تامین بخشی از نیازهای واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک و متوسط در چرخه اقتصادی تشکیل شده است.
او با نسبی خواندن موانع سر راه واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک و متوسط در کشور، حرکت در مسیر توسعه را در گرو همفکری، همکاری و هم اندیشی دستگاه های مسئول، واحدهای تولیدی و بانک های عامل عنوان کرد.
جمعی از کارآفرینان و صاحبان صنایع کاشان در ادامه این نشست که به میزبانی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان برگزار شد، برخی از مسائل و مشکلات خود از جمله در زمینه دریافت تسهیلات را عنوان کردند.
به گفته رئیس اتاق بازرگانی کاشان، نزدیک به یک هزار و 200 واحد صنعتی و تولیدی در این شهرستان فعال است که نزدیک به 700 واحد کارخانه های تولید فرش ماشینی هستند.
خبرنگار: یوسف صائب ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.