به گزارش ایرنا، دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر باشگاه های ایران از ساعت 15 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان و با قضاوت «حمید حاج ملک» در حالی آغاز شد که دو تیم در دیدار رفت به تساوی یک بر یک رسیده بودند.
شاگردان «وینفرد شفر» سرمربی استقلال تهران پس از تحمیل شکست سنگین چهار بر صفر به پارس جنوبی جم در هفته بیست و یکم و پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان در جام حذفی و راهیابی به فینال این مسابقات با انگیزه و روحیه بهتری مقابل ذوب آهن حاضر شدند. البته آبی پوشان به رغم اینکه در این دیدار محسن کریمی، سرورجپاروف و مهدی قائدی را به دلیل مصدومیت و امید نورافکن را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند، بازی را هجومی آغاز کردند.
در دقیقه هفتم «وریاغفوری» هافبک استقلال شوت محکمی را از جناح چپ زمین حریف به سمت دروازه «رشید مظاهری» فرستاد که او به خوبی توپ را دفع کرد. البته در دقیقه 12 هم پس از ارسال توپ بر روی دروازه نماینده فوتبال اصفهان و خروج ناموفق مظاهری، غفوری می توانست دروازه خالی را باز کند که با بی دقتی او توپ به بالای دروازه رفت.
در طرف مقابل با شروع نیم فصل دوم رقابت های لیگ، ذوب آهن با کسب پنج پیروزی و یک تساوی عملکرد شگفت انگیزی از خود بر جای گذاشته به گونه ای که در پایان هفته بیست و یکم با 35 امتیاز در جایگاه سومی جدول رده بندی لیگ ایستاده و با حذف نماینده فوتبال هند در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مجوز حضور در رقابت های آسیایی را کسب کرده است.
شاگردان «امیر قلعه نویی» سرمربی ذوب آهن در دقیقه 19 با همکاری خوب تیمی، توپ را روی دروازه استقلال سانتر کردند که ضربه دقیق «مرتضی تبریزی» مرد 10 گله ذوب آهن را «حسین حسینی» به زیبایی دفع کرد تا پس از برخورد به دیرک دروازه، توپ از محوطه 18 قدم آبی پوشان دور شود.
غفوری که در این دیدار یکی از آماده ترین بازیکنان میدان بود و در تمام حملات استقلال نقش موثری داشت، سرانجام مزد زحمات و دوندگی های خود را گرفت و در دقیقه 31 توپ ارسالی «میلاد ذکی پور» را با ضربه سر دقیقه به تور دروازه ذوب آهن چسباند.
دو تیم در ادامه نیمه نخست فرصت هایی نیز در محوطه 18 قدم یکدیگر داشتند که در نهایت برای باز کردن دروازه یکدیگر موفق نبودند تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر آبی پوشان پایتخت خاتمه یابد.
برای تیم استقلال تهران در نیمه نخست حسین حسینی، مجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، داریوش شجاعیان، خسرو حیدری، بهنام برزای و علی قربانی به میدان رفتند.
همچنین ترکیب سفید پوشان ذوب آهن برای نیمه نخست به این شرح است: رشید مظاهری، وحید محمدزاده، خالد شفیعی، میلاد فخرالدینی، محمد ستاری(دقیقه 35 قاسم حدادی فر)، حمید بوحمدان، جورجی ولسیانی، سید محمدرضا حسینی، بختیار رحمانی، مرتضی تبریزی و کی‌ روش استنلی.
ت/8114/ 2093 ** خبرنگار: امیر حسین اکبری ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.