حسن خدابخش روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه دمای هوا در 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا سه درجه سانتیگراد افزایش خواهد داشت افزود: در این مدت آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد پیش بینی می شود.
وی با بیان اینکه بر اساس بررسی نقشه های هواشناسی تا سه روز آینده جو به نسبت پایداری را در سطح استان خواهیم داشت، گفت: شرایط برای غبار محلی و افزایش آلاینده‌های صنعتی در کلان شهر اصفهان و مناطق صنعتی استان مهیاست.
رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان افزود: دمای فعلی شهر اصفهان 10 درجه سانتیگراد با رطوبت 23 درصد و سرعت وزش باد سه کیلومتر در ساعت گزارش شده است..
وی گفت: خوروبیابانک با 14 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین و بوئین میاندشت با 12درجه سانتیگراد زیر صفر به عنوان سردترین نقطه استان اصفهان اندازه گیری شده است.
رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان برای هوای کلانشهر اصفهان در روز یکشنبه (فردا)، آسمانی صاف تا قسمتی ابری و غبار محلی، گاهی وزش باد ملایم و برای روز دوشنبه، صاف تا قسمتی ابری و غبار محلی، گاهی وزش باد ملایم پیش بینی کرد.
همچنین به گزارش مرکز پایش کیفی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان، کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در 24 ساعت منتهی به ساعت 12 ظهر امروز شنبه، با شاخص کیفی 83 (AQI)، سالم اعلام شد.
ت 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.