به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «سیف الله دهقانی فیروز آبادی»، در خطبه های نمازجمعه این هفته سمیرم با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، با تاکید بر سبک زندگی و کار اسلامی و دینی، خاطر نشان کرد: مسئولان از صدر تا ذیل بدانند خدمت به مردم فرضتی مغتنم برای توشه دنیا و آخرت آنان است البته اگر در این مسیر راه اسلام و عدالت اسلامی را بروند و از دنیا طلبی چشم بپوشند.
به گفته خطیب جمعه سمیرم، امروز فساد اداری گاهی بدبینی هایی را به نظام وارد می کند اما باید بدانیم حرکت نظام اسلامی به سمت و سوی عدالت و پیشرفت نباید با این کم کاری های عده ای مسئول و مسئول نما خدشه دار شود.
حجت الاسلام دهقانی با بیان اینکه وسوسه شیطان زمانی که مسئولی پست بالاتری می گیرد بیشتر هم می شود، اظهار کرد: تنها راه رهایی و نجات از نفس سرکش، خدا محوری و دینمداری است که نمونه بارز آن امام راحل عظیم الشان ما بودند که این انقلاب بزرگ را به پیروزی رساندند.
امام جمعه سمیرم ادامه داد: دهه فجر فرصت خوبی برای ارائه دست آوردهای انقلاب است و مسئولان امر باید در این رابطه و با مردمداری این کارها و اقدام ها را معرفی کنند.
وی تصریح کرد: با وجود همه تهدیدها، تحریم ها، توطئه ها و مشکلات باید قدر نظام اسلامی که خون های زیادی برای بقا و دوام و تداوم آن ریخته شده بدانیم و گوش به فرمان ولایت و مرجعیت مسیر روشن انقلابمان را دنبال کنیم.
خطیب جمعه سمیرم همچنین 22 بهمن را نقطه اوج انقلاب شکوهمند خمینی کبیر دانست و از مردم خواست با حضور گسترده و همدلانه خود بار دیگر جواب محکم و کوبنده ای، به مزدوران مستکبر جهانی و ایادی او در منطقه بدهند.
وی در بخش دیگر خطبه ها با تسلیت ایام فاطمیه اول، افزود: کمترین کاری که امروز خانواده ها می توانند، در مسیر اهل بیت انجام دهند انتخاب نام نیکوی خاندان نبوت و امامت و ولایت، برای فرزندانشان است.
شهرستان سمیرم با افزون بر 100هزار جمعیت در 160 کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.
ت/7147 خبرنگار: محمود افشاری- انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.