مهدی احمدی فر، با اشاره به برنامه های حوزه هنری اصفهان به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: این نهاد در بخشهای مختلف فرهنگی هنری ۱۳ برنامه را در دستور کار قرار داده است که اجرای نمایشهای مرتبط از این جمله است.

وی با بیان اینکه از ۱۷ تا ۲۰ بهمن ماه ۶ تئاتر صحنه ای و ۱۰ نمایش خیابانی با حمایت حوزه هنری اصفهان اجرا می شود، ابراز داشت: نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی با همکاری بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه در در گالری سعدی برگزار می شود.

رئیس حوزه هنری اصفهان تاکید کرد: اجرای کارگاه های تولیدی آثار گرافیک، کاریکاتور، نقاشی خط، برگزاری نمایشگاه کاریکاتور، اجرای سرودهای حماسی و انقلابی، برگزاری نمایشگاه کتاب تولیدات و نمایش فیلم های مستند با موضوع انقلاب اسلامی و شب خاطره از دیگر برنامه های حوزه هنری اصفهان به مناسبت دهه فجر است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره فجر در اصفهان بیان داشت: افتتاحیه این برنامه با مشارکت اداره ارشاد اصفهان و حوزه هنری انجام می شود به نوعی که امور اجرایی برنامه افتتاحیه بر عهده امور سینمایی حوزه هنری و بخش محتوایی این برنامه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان است.

احمدی فر با بیان اینکه امسال جشنواره فجر سانس ویژه کودکان را در ساعت ۱۰:۳۰ صبح به صورت رایگان دارد، ابراز داشت: هم اکنون امکان پیش خرید بلیت های جشنواره فجر که هر روز در ۶ سانس برگزار می شود، وجود دارد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 851093
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.