به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد فارس، مهدی امیدبخش اظهار داشت: به منظور ترویج کتاب و کتابخوانی و در راستای تحقق طرح پایتختی کتاب شیراز در سال 96 طرح "مترو کتاب" از روز چهارشنبه 23 فروردین ماه در ایستگاه‌های مترو شیراز افتتاح می‌شود.

وی گفت: در این طرح روزانه به مدت دو ساعت به دوستداران و علاقه‌مندان در مترو شیراز به صورت رایگان کتاب اهدا  می‌شود.

امیدبخش افزود: اجرای طرح را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، شرکت آسان رسان، شرکت قطار شهری شیراز برعهده دارند. 

حضور مدیران فرهنگی فارس بر مزار شهید هنرمند شاخص سال

اعضای ستاد هفته هنر انقلاب اسلامی و هنرمندان انقلابی استان با حضور بر مزار شهید علیرضا فیروزی و گلزار شهدای شهرستان فسا یاد و خاطره شهید هنرمند شاخص سال را گرامی داشتند.

بر این اساس رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس و دبیر ستاد با همراهی مدیران و مسئولان سازمان بسیج هنرمندان فارس، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان پس از دیدار با خانواده شهید در این مراسم حضور یافتند.

 شهید علیرضا فیروزی هنرمند نقاش طراح و شاعر شهید از شهرستان فسا به عنوان هنرمند شهید شاخص سال 1396 استان فارس انتخاب شده است.

2 نویسنده از فارس در میان چهره‌های برتر هنر انقلاب اسلامی درخشیدند

در مراسم معرفی چهره‌های برتر هنر انقلاب اسلامی در تهران  از محمد کشاورز و اصغر گروسی دو هنرمند برجسته استان فارس نیز تقدیر به عمل آمد.

بر اساس اعلام ستاد سومین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی در بخش ادبیات محمد کشاورز برنده جوایز کتاب سال جمهوری اسلامی و جایزه جلال آل احمد و در بخش نمایش نیز اصغر گروسی که با نویسندگی نمایش «دل پیچه» حضور در بخش به علاوه تئاتر جشنواره بین‌المللی فجر را تجربه کرده بود به عنوان چهره‌های برتر معرفی شدند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 613220
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.