به گزارش خبرذگزاری خبرآنلاین، در دومین جشنوارۀ ملی نوآوری محصول برتر ایرانی که به همت دانشگاه صنعتی شریف و حمایت ستاد توسعۀ فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دانشگاه صنعتی شریف، با حضور برخی مسئولان، نخبگان و استادان دانشگاه های کشور برگزار شد، در پی تولید فولاد مقاوم در برابر زلزله در فولاد مبارکه لوح زرین نوآوری محصول برتر ایرانی به این شرکت تعلق گرفت.

منوچهر نیکفر، معاون تکنولوژی فـــــولاد مـبــــارکه اصفهان، پس از دریــافــــت ایـــــــن لوح زرین گفت: فولاد مبارکه به عنوان یک سازمان جهان تراز، نوآوری را نه یک انتخاب که یک الزام برای پایداری کسب وکار میداند و برنامه های راهبردی و عملیاتی جامعی در راستای تبدیل به سازمان نوآور تدوین و اجرایی نموده است. یکی از این راهبردها، نوآوری در محصولات است که از طریق توسعۀ فرایندهای مربوطه در درون سازمان و شبکه سازی و تعامل با محیط محقق میشود.

وی افزود: بدین منظور ارتباطات تعاملی نزدیک و مؤثری با مشتریان برقرار میکند و ایده ها و نیازهای آنان را به طور مستمر دریافت و تحلیل مینماید؛ همچنین با رصد بازار، رقبا، روند محصولات و تکنولوژیهای مربوطه سعی میکند سبد محصولات خود را همواره به روز نگه دارد.

معاون تکنولوژی فـــــولاد مـبــــارکه اصفهان با تأکید بر اینکه فولاد مبارکه در این راستا از پتانسیل و دانش بالای کارشناسان و متخصصان خود استفاده میکند، تصریح کرد: در همین راستا و در جهت تقویت اکوسیستم نوآوری، این شرکت تعاملات مؤثری با دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان و خبرگان صنعت فولاد برقرار نموده است.

وی کسب این موفقیت را مرهون تلاش جمعی مدیران و کارکنان شرکت و نتیجۀ همکاری صنعت با دانشگاه و نخبگان کشور دانست.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 849667
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.