به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان اعلام کرد که مسابقه هفته دهم تیم فوتبال ذوب آهن در برابر تیم فوتبال صدر نشین پارس جنوبی جم، در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.
هم اکنون زمین چمن ورزشگاه اختصاصی ذوب آهن اصفهان در فولاد شهر در دست بهسازی است و پیش از این اعلام شده که در مدت بهسازی چمن ورزشگاه فولادشهر، ذوب آهن از ورزشگاه یادگار امام قم برای میزبانی 2 دیدار آینده خود استفاده می کند.
براساس این گزارش هزینه بالای استفاده از ورزشگاه نقش جهان که برای هر دیدار یک میلیارد ریال اعلام شده ، موجب شده بود ذوب آهنی ها تصمیم بگیرند در قم به میزبانی 2 دیدار آتی خود بپردازند.
ورزشگاه یادگار امام قم از چمن با کیفیتی برخوردار است و هزینه میزبانی آن یک چهارم هزینه برآورده شده در ورزشگاه نقش جهان اصفهان اعلام شده است.
اما سرانجام در پی رایزی های انجام گرفته و با مساعدت مدیریت مجتمع فولاد مبارکه و باشگاه سپاهان به عنوان بهره بردار ورزشگاه نقش جهان قرار شد دیدار 2 تیم فوتبال ذوب آهن پارس جنوبی جم روز جمعه ساعت 15 و 30 دقیقه عصر دراین ورزشگاه برگزار شود.
گ/8114/خبرنگار: امیرحسین اکبری - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.