به گزارش ایرنا، عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست روز پنجشنبه برای بررسی میدانی محیط زیست استان، سرزده وارد اصفهان شد و از مرکز مدیریت پسماند های صنعتی ویژه که با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال فعالیت است، بازدید کرد.
کلانتری در این بازدید با یادآوری چهار اولویت ابلاغ شده از سوی رئیس جمهوری در حوزه محیط زیست و تاکید برای ساماندهی پسماند در چهار سال آتی، گفت: با توجه به محدودیت های اعتباری دولت و اهمیت رفع چالش پسماند در کشور، ضروری است از بخش خصوصی در مدیریت پسماند و بازیافت، حمایت شود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر ضرورت همکاری با صنایع حافظ محیط زیست، تصریح کرد: راهکار برون رفت و جلوگیری از فساد اداری، شفاف سازی است.
معاون رئیس جمهور اشاره ای به بخش نامه ابلاغی خود مبنی بر ضرورت شفاف سازی و دسترسی آزاد به اطلاعات کرد و افزود: مقرر شده معاونت انسانی سازمان در یک ماه آتی، ساز و کار اجرایی این موضوع در سازمان را ارائه دهد.
مرکز مدیریت پسماند های صنعتی ویژه اصفهان یکی از مدرن ترین مراکز مدیریت پسماند کشور است که در سال های گذشته افتتاح شده ولی بنا به دلایلی در زمان حاضر با 12 درصد توان خود در حال فعالیت است.
ت/8114/3011 / 2093 ** خبرنگار: اکبری ** تنظیم کننده: آسیه معینی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.