به گزارش ایرنا، ' پیمان صاحب جمعی ' روز چهارشنبه در غیاب فراز کمالوند سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری با عذرخواهی از تأخیر در این نشست و تسلیت شهادت دریانوردان کشورمان در حادثه کشتی سانچی افزود: من بیشتر خودم را یک ذوب ‌آهنی می‌دانم، چون سه فصل پرافتخار را در این تیم سپری کردم و همیشه وقتی به گذشته نگاه می‌ کنم به خاطر نتایج این سه فصل احساس غرور می‌کنم.
وی گفت: با توجه به برنامه فشرده سازمان لیگ، تیم صنعت نفت آبادان در 13 روز باید چهار بازی سنگین انجام دهد که 2 بازی آن با تیم های استقلال و پرسپولیس تهران است و بنا داریم در دیدارهای آینده کمتر از بازیکنان کلیدی خود استفاده کنیم تا آنها را برای دیدار با استقلال و پرسپولیس در اختیار داشته باشیم.
صاحب جمعی اظهار کرد: می دانیم که مقابل ذوب آهن اصفهان بازی آسانی نخواهیم داشت و ذوب آهن از مدیر لایق ،کادر فنی توانمند و بازیکنان خوبی برخوردار است ولی ما هم قسم شده ایم تا پیروز میدان باشیم.
مربی صنعت نفت افزود: دیدارهای گذشته تیم ذوب آهن اصفهان را بخوبی آنالیز کرده ایم و امیدواریم همانند دیدار رفت بازی خوبی را ارائه دهیم و مطمئن هستم فردا بازی تماشاگر پسندی را به نمایش خواهیم گذاشت.
وی گفت: هیچگاه به بازی دفاعی روی نخواهیم آورد و قصد داریم با ارائه یک بازی هوشمندانه و هدفمند به سه امتیاز دیدار مقابل ذوب آهن دست یابیم و با دست پر اصفهان را ترک کنیم.
به گزارش ایرنا دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیستم لیگ برترفوتبال ایران فردا ( پنجشنبه 28 دی ) در روزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.
تیم ذوب آهن اصفهان با 29 امتیاز در رده چهارم لیگ برتر فوتبال ایران و صنعت نفت آبادان نیز با 25 امتیاز در رده نهم این رقابت ها قرار دارد.
ت/8114/ 2093 ** خبرنگار: اکبری ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.