به گزارش ایرنا تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که نتوانسته نیم فصل دوم مانند نیم فصل اول کار خود را خوب آغاز کند روز پنجشنبه از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر میهمان ذوب آهن اصفهان است.
زردپوشان آبادانی در دور رفت مسابقات لیگ برتر در خانه خود برابر ذوب آهن به تساوی 2 برد 2 رسید.
مربیان نفت در این دیدار که سعید لطفی مدافع تازه وارد خود را در سمت راست به دلیل محرومیت در اختیار ندارند، قصد دارند تا کمالوند مرتضی اسدی، علی عبداله زاده، حسین بغلانی و مسعود ابراهیم زاده را در خط دفاعی برای کنترل کردن مهاجمان زهردار ذوب آهن به میدان بفرستند.
خط دفاعی صنعت نفت آبادان در این دیدار برای مهار جورجی ولسیانی و مرتضی تبریزی کار سختی پیش رو خواهند داشت زیرا این تیم با به ثمر رساندن 26 گل زده دومین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و از اشتباهات خط دفاعی حریفان خود بهترین استفاده را برده است.
تقابل سزار و جاسم کرار 2 بازیکن خارجی صنعت نفت با بختیار رحمانی و مهدی رجب زاده دیدنی خواهد بود؛ خط میانی 2 تیم به نقطه قوت آنها در این فصل تبدیل شده و توانسته اند مهاجمان خود را به خوبی تغذیه کنند.
مهاجمان صنعت نفت آبادان که دراین فصل هنوز نتوانسته اند کارنامه خوبی از خود به نمایش بگذارند برابر خط دفاعی به میدان می روند که با دریافت 21 گل خورده بسیار شکننده نشان داده اند؛ پریرا و میلاد جهانی که به هماهنگی خوبی رسیده اند می توانند با استفاده از نقطه ضعف قلب دفاعی ذوب آهنی ها بهترین استفاده را ببرند.
زرد پوشان آبادانی در چهار بازی از نیم فصل دوم صاحب یک پیروزی، یک شکست و یک تساوی هستند و این نشان می دهد فراز کمالوند نتوانسته در نیم فصل دوم تیم خود را آن طور که باید آماده میدان کند.
نفتی های آبادان با کسب سه امتیاز این دیدار می توانند چند پله در جدول رده بندی صعود کنند ولی در صورت شکست یک پله در جدول سقوط خواهند کرد.
سوشا مکانی دروازه بان صنعت نفت آبادان در خصوص این دیدار به ایرنا گفت:بدون شک بازی بسیار سختی در برابر تیم ذوب آهن اصفهان پیش رو داریم ولی برای کسب سه امتیاز امید زیادی داریم.
وی افزود:ذوب آهن با پیروزی برابر سپاهان روحیه بسیار خوبی دارد اما بازیکنان صنعت نفت هم برای شکست دادن این تیم صاحب انگیزه هستند.
مکانی ادامه داد: تیم ذوب آهن مهاجمان فرصت طلب و باهوشی دارد و نباید به آنها فرصت گلزنی داد.
مرتضی اسدی کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز گفت:کسب سه امتیاز این دیدار برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد ولی برای رسیدن به آن کار راحتی پیش رو نداریم.
وی افزود:تیم ذوب آهن تیمی کاملا یک دست و هماهنگ است که در بازی های خانگی نتایج بسیار خوبی کسب کرده و به طور قطع برابر ما هم برای سه امتیاز بازی می کند.
مدافع صنعت نفت آبادان اظهار کرد:تیمی نیستیم که در این دیدار به راحتی امتیاز بدهیم و سعی داریم از زمین ذوب آهن با دست پرخارج شویم تا در جدول رده بندی لیگ صعود خوبی داشته باشیم.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با 25 امتیاز در رده نهم رقابت های لیگ برتر کشور قرار دارد.
7104/ 6037
خبرنگار: مسعود گادار ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.