به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، ' زهرا سعیدی ' روز سه شنبه در سمینار آموزش کاربرد نظریه ها و تکنیک های علوم انسانی در روابط عمومی که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، افزود: امروز عصر ارتباطات است اما همچنان در حوزه روابط عمومی به شکل سنتی امور خود را پیش می بریم.
نماینده مردم مبارکه در مجلس با بیان اینکه روابط عمومی ها امروز از سوی مدیران و مردم تحت فشار قرار دارند، گفت: پاسخگویی به مدیران و مردم کار روابط عمومی ها است اما در زمانی که تلگرام و اینستاگرام بطور فعال نسبت به ارائه آخرین اطلاعات و آگاهی می پردازند، روابط عمومی ها باید با نزدیک تر کردن خود به مردم و مدیران فضاهای مجازی را به سرعت دور بزنند و فاصله ها را بین مردم و مسوولان کوتاه کرده و از بین ببرند.
سعیدی با بیان اینکه اعتراضات مردمی نشان دهنده ناراضی نبودن مردم از برخی امور داخلی بود، افزود: روابط عموی ها باید دولت را مجاب کنند که بیشتر رابطه را با مردم داشته باشد و سخنان آنان را بشنود و در این میان صداقت و درک سخنان مردم را در نظر بگیرند.
رییس فراکسیون روابط عمومی و مجلس شورای اسلامی گفت: باید فاصله بین مردم و مسوولان را کاهش داد و از طرفی دولت نباید اعتماد مردم را از دست بدهد و این وظیفه خطیر بر عهده روابط عمومی ها گذشته شده تا با استفاده از نخبگان و همچنین وجود جوانان بتوانند پاسخگوی جامعه باشیم.
شهرستان مبارکه در 75 کیلومتری جنوب غرب اصفهان قرار دارد.
فراهنگ ** 1085** 1417/ 2093 ** خبرنگار: سید مهدی حسینی * انتشار: امید غیاثوند ** بازنشر: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.