نگارنده در بخشی از این یادداشت نوشته است به ‌طور کلی گردشگری روستایی از 2 جنبه اهمیت دارد، یکی به ‌عنوان یک فعالیت گسترده جهانی و دیگری از نظر تاکید بر آن در سیاست‌های توسعه منطقه‌ای و محلی.
وی همچنین در بخش دیگر از این مطلب افزوده است در مجموع گردشگری روستایی در معنای کلاسیک نوعی از فعالیت‌های گردشگری است که درآمدی اضافی برای آن‌هایی که شغلی ثابت مانند کشاورزی و دامداری دارند، فراهم می‌آورد و باید به‌ صورت یک شیوه زندگی بر پایه عقاید مربوط به جوامع روستایی درک شود.
روزنامه ولایت همچنین در این شماره در مطلبی با تیتر پرونده آشوب طلبی ها به برگ آخر رسید به گزارشی در رابطه با اتفاقات اخیر پرداخته است.
هویت، گمشده محله های تازه قزوین عنوان مطلب دیگری از روزنامه ولایت می باشد که با قلم مریم میرحسینی در گفت و گو با شهردار منطقه سه و یک کارشناس شهری به مشکلات این منطقه پرداخته است.
صفحه بانو در این شماره روزنامه ولایت در گزارشی با تیتر زنان، فضاهای ویژه و نیازهایی که باید دیده شود که توسط ناهید هدایتی نوشته شده تاملی بر روند طراحی و احداث پارک های بانوان در شهر قزوین داشته است.
کمبود پرستار و مشکلات و دغدغه های جامعه پرستاری استان قزوین از دیگر مطالب صفحه بانو درشماره جدید روزنامه ولایت است.
'طلا همچنان گران تر می شود' و سخنان سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات ایاب و ذهاب دانش آموزان روستایی با تیتر 'دانش آموزان روستایی به علت ایمن نبودن مسیر ترک تحصیل می کنند' دیگر مطالب شماره از روزنامه ولایت هستند.
روزنامه ولایت به مدیرمسئولی سید عبدالعظیم موسوی و سردبیری محمد حسن سلیمانی تنها روزنامه محلی در استان قزوین است.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.