به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی طهماسبی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گلپایگان در محل مصلای این شهر با اشاره به سخنان چند روز پیش رهبرمعظم انقلاب در سالروز گرامیداشت 19 دی نیز گفت: مقام معظم رهبری بار دیگر با هوشمندی و درایت، به تشریح ابعاد و لایه های مختلف توطئه دشمنان برای سوء استفاده از مطالبات به حق مردم پرداختند.
وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب، در این دیدار از همه مسئولان جمهوری اسلامی نیز خواست تا با روحیه انقلابی و دلسوزانه برای رفع مشکلات مردم و با اعتماد به جوانان، برای پیشگیری از سوء استفاده و ایستادگی در مقابل توطئه دشمن تلاش کنند.
امام جمعه گلپایگان خاطر نشان کرد: در این برهه همه مسئولان باید با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری برای ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری بکوشند.
حجت الاسلام طهماسبی در ادامه به مناسبت 24 دی دسالروز انتصاب مقام معظم رهبری از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی به امامت جمعه تهران درسال 1358 نیز اشاره کردو گفت:نماز جمعه یک همایش بزرگ اعتقادی سیاسی و عبادت بزرگ دسته جمعی هفتگی پس از مراسم حج در جامعه اسلامی است.
وی با بیان اینکه نمازجمعه در مکتب اسلام از اهمیت وجایگاه بالایی برخوردار است، برحضور آحاد مردم در انجام این فریضه الهی تاکید کرد.
شهرستان گلپایگان با بیش از90 هزار جمعیت،در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
ت/7138 / 6022 خبرنگار:محمد حسین توفیقی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.