به گزارش ایرنا سید مناف هاشمی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح پروژه کشتارگاه تمام اتوماتیک طیور مزرعه نمونه آق قلا که با حضور جانشین وزیر دفاع برگزار شد، با قدردانی از اقدامات و حمایت های این وزارتخانه ، اظهار کرد: اقتدار نظام به وجود نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی توانمند است و ما به وجود چنین نیروهایی افتخارمی کنیم.
وی افزود: حضور وزارت دفاع در کنار حفظ امنیت ملی درعرصه تولید و اشتغال که مورد تاکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری بوده ، تاثیر بسزایی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دارد.
استاندار گلستان یادآور شد: ما به دنبال توسعه، ارتقا، افزایش تولید، تقویت بهره وری در استان گلستان هستیم و وزارت دفاع می تواند همچون گذشته ما را در این مسیر یاری کند.
وی اضافه کرد که استان آمادگی دارد که از مزرعه نمونه وزارت دفاع به عنوان شهرک صنعتی وابسته به کشاورزی حمایت کند و با استفاده از ظرفیت های آن تولیدات در حوزه بذر، دام و طیور مورد توجه جدی قرار گیرد.
هاشمی افزود که گلستان آمادگی آن را نیز دارد که با حمایت وزارت دفاع، مجموعه ای مشابه مزرعه نمونه را ایجاد نماید تا خروجی آن برای مردم اشتغال و تولید باشد.
وی، همچنین سد وشمگیر را ظرفیت خوبی برای توسعه استان دانست و با تاکید بر تعیین تکلیف آن گفت: منافع بهره برداری از این سد، علاوه بر مزرعه نمونه باید نصیب تمام کشاورزان منطقه شود و برهمین اساس در تلاش هستیم تا از طریق اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس و هیات دولت موضوع منطقه آزاد اینچه برون، سد وشمگیر و دیگر موضوعات مهم اقتصادی استان را بررسی کرده و اعتبارات مناسبی برای آن بگیریم.
استاندار گلستان اظهار کرد که منطقه آزاد می تواند گام دوم توسعه منطقه باشد و برهمین اساس دست همه سرمایه گذاران را می فشاریم و قدردان کسانی که برای توسعه استان و ایجاد اشتغال تلاش می کنند، هستیم.
وی از تمامی فعالان بخش خصوصی دعوت به همکاری کرد و افزود: از بخش خصوصی درراستای توسعه اشتغال جوانان حمایت می شود چراکه اشتغال این قشر از همه چیز مهمتر است.
به گزارش ایرنا مراسم افتتاح پروژه کشتارگاه تمام اتوماتیک طیور مزرعه نمونه با حضور سردار سرتیپ قاسم تقی زاده جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.
کشتارگاه تمام اتوماتیک طیور مزرعه نمونه آق قلا که طی 18 ماه با اعتبار 85 میلیارد تومانی احداث و وارد چرخه کاری شده است، ظرفیت چهار هزار قطعه را در ساعت دارد.
3014/1648
انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.