به گزارش ایرنا، استانداری اصفهان روز دوشنبه به نقل از محسن مهرعلیزاده اعلام کرد: مدیران باید به موقع به نامه ها پاسخ دهند و نظم و انضباط؛ وقت شناسی و زمانبندی در حوزه کارها، هدفگذاری مشخص و ارائه پیشنهاد در باره بهبود روش ها را مورد توجه قرار دهند.
وی که در جلسه شورای مدیران استانداری اصفهان سخن می گفت با بیان اینکه در مسائل اجرایی باید یک رویه در نظر گرفته شود، افزود: معاونت ها باید همراه باشند و مدیران با اطمینان خاطر کارها را ادامه دهند زیرا اصل بر تغییرات نیست و تغییرات باید با رعایت شأن و شئون صورت گیرد.
مهرعلیزاده با بیان اینکه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان از اهمیت ندادن مدیران به جوانان و حضور نیافتن در جلسه با توجه به جمعیت 35 درصدی جوانان جامعه انتقاد شد، افزود: آینده جوانان بسیار مهم است و مدیران باید روش خود را اصلاح و تلاش کنند که در سازمان های دولتی و غیر دولتی بستر حضور جوانان در جامعه و مشارکت آنها را فراهم کنند.
وی آب و مشکلات زیست محیطی را از مهمترین مسائل استان خواند و گفت: بیشترین وقت من در 2 ماه گذشته به این موضوع ها اختصاص یافته است.
مهرعلیزاده تصریح کرد: باید 20 سال آینده استان را ترسیم و با کار و تلاش، آنچه که در استان صورت نگرفته است را جبران کنیم.
وی با تاکید بر اینکه نباید متکی به درآمدهای نفتی بود، گفت: این درآمدها کفاف هزینه ها را نخواهد داد و در صورت قطع وابستگی به نفت، رشد و پیشرفت کشور شتابان خواهد شد.
استاندار اصفهان، یکی از دلایل توقف کارها در استان را منازعات سیاسی خواند و گفت: باید به شایستگی ها احترام گذاشت و با تدبیر و تدبر فعالیت ها را به پیش برد.
جلسه شورای مدیران استانداری اصفهان روز دوشنبه با حضور معاونان استاندار، دستیار ویژه، مشاوران، مدیران کل و معاونان اداره کل استانداری برگزار شد.
در این جلسه، تعدادی از مدیران و معاونان اداره های کل استانداری به بیان نظرات خود پرداختند و پیشنهادهایی برای بهبود فضای کار، ارتقای سازمان و بهره وری بیشتر ارائه کردند.
د/3011/ 6027/ دریافت: آسیه معینی* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.