مسئول واحد مهندسی کیفیت و بهره‌ وری شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان گفت: در مدت یک سال گذشته این استاندارد به صورت آزمایشی در منطقه تهران استقرار پیدا کرد و طبق سیاست‌های شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران قرار است درسال جاری در تمامی مناطق 12 گانه استقرار یابد.
به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان علی ترابیان افزود :استاندارد بین‌المللی ISO50001 با هدف استقرار سامانه ها و فرآیندهای لازم برای بهبود کارایی مصرف انرژی، کاهش شدت مصرف و استفاده بهینه از منابع انرژی است.
وی گفت: استقرار یک سامانه مدیریت انرژی، سازمان‌ها را در مسیر طرح‌ریزی کاهش هزینه‌های ناشی از مصرف حامل‌های انرژی، استفاده بهینه و کاهش دفع آلاینده‌های زیست‌محیطی و تأمین میزان انرژی مناسب و باکیفیت یاری می‌دهد.
وی ادامه داد: استقرار این پروژه در پنج مرحله انجام می‌شود که به ترتیب آماده‌سازی سازمان، مستندسازی‌ها، اجرا، ممیزی ، بازنگری و ممیزی نهایی است.
ترابیان با اشاره به شرایط استقرار این استاندارد بین‌المللی در منطقه اصفهان گفت: در یک ماه گذشته زمینه استقرار این استاندارد در منطقه اصفهان آغاز شده و در طول این مدت موفق شدیم با همکاری کمیته تخصصی انرژی منطقه بخش‌هایی از زیرساخت‌ها را ایجاد، دوره‌های آموزشی را برنامه‌ ریزی، داده‌های مرتبط با انرژی را جمع‌آوری، خط‌مشی را تعیین و فرآیند انرژی را تدوین کرده و اکنون در حال بازنگری روش‌های اجرایی سامانه مدیریت انرژی هستیم.
منطقه اصفهان طی 15 سال گذشته موفق به دریافت استانداردهای ISO9001 (مدیریت کیفیت)، ISO14001 (استانداردهای محیط‌زیست) و OHSAS18001 (ایمنی و بهداشت حرفه‌ای) شده است.
شرکت لوله و مخابرات نفت ایران دارای 12 منطقه دراستان های خوزستان ، لرستان ، مرکزی ،
تهران، شمال شرق، فارس، شمال غرب،اصفهان ،غرب، جنوب شرق، شمال وخلیج فارس است.
د/6994 / 6022 خبرنگار:آرزو فلاح - انتشار:عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.