به گزارش ایرنا، راهپیمایی قشرهای مردم شهرستان گلپایگان روز چهارشنبه از میدان 17 شهریور این شهر آغاز شد و راهپیمایان با شعارهای انقلابی و در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی، تصاویری از امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، پس از طی مسافت در خیابان امام خمینی (ره)، در سه راه آیت الله سعیدی این شهر اجتماع کردند.
گلپایگانی ها در این حضور، با سردادن شعارهای، ' مرگ بر آمریکا' ، ' مرگ بر اسرائیل' ، ' ملت ما بیدار است - از فتنه گر بیزار است' ، ' ما همه با هم هستیم - یاور رهبر هستیم' ، ' آشوبگر بی غیرت خجالت، خجالت' و ' حسین حسین شعار ما - شهادت افتخارما' ضمن محکوم کردن توطئه دشمنان با آرمان های شهدا، نظام اسلامی و ولایت و رهبری تجدید میثاق بستند.
امام جمعه گلپایگان در اجتماع شرکت کنندگان در این راهپیمایی با قدردانی از حضور با شکوه قشرهای مردم و مسئولان گفت: دفاع از انقلاب اسلامی، حفظ نظام، ارزش های انقلاب و خون شهدا وظیفه همگانی است.
حجت الاسلام و المسلمین ' سید علی طهماسبی ' با اشاره به برخی ناآرامی ها و اغتشاشات در کشور و خوشحالی آمریکا و رژیم صهیونیستی از این موضوع این اقدام را محکوم کرد و گفت:منشا بسیاری از گرفتاریها و مشکلات آمریکاست و ما هرچه فریاد داریم باید بر سر آمریکا بکشیم.
وی با اشاره به اینکه مطالبات مردم از اغتشاشگران جداست، برلزوم برطرف شدن نیازها و مشکلات معیشتی و اقتصادی بحق مردم، قرار گرفتن مسئولان توانمند و خدمتگزار در پست های حساس تاکید کرد.
شهرستان گلپایگان با سه شهرگلپایگان، گوگد و گلشهر و 52 روستا و آبادی، با جمعیت بیش از 90 هزارنفر جمعیت در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
گ 7138 / 2093 ** خبرنگار:محمد حسین توفیقی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.